سخنان رهبر ایران مرهمی بر زخم‌های ملت مظلوم بحرین است

بیانیه جنبش 14 فوریه بحرین:   

 

 

سخنان رهبر ایران مرهمی بر زخم‌های ملت مظلوم بحرین است 

  

به گزارش فارس، "یاران انقلاب 14 فوریه بحرین در بیانیه ای به سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران اشاره کردند.

در بخش‌هایی از متن بیانیه یاران انقلاب 14 فوریه بحرین به مناسبت روز عید فطر آمده است: 
 

رهبر انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان،‌سید علی حسینی خامنه‌ای (دام ظله وارف) نگرانی عمیق خود را از رنج‌ها، ظلم و شکنجه که ملت بحرین از سوی نیروهای آل‌خلیفه از آن رنج می‌برند اعلام کردند و معظم‌ له از انقلاب مردم بحرین به عنوان انقلابی مظلوم یاد کرد که به خواست خدا پیروز خواهد شد.
این بیانات در خطبه‌های نماز عید فطر مبارک که صبح امروز،‌چهارشنبه با حضور میلیون‌ها نفر از فرزندان ملت ایران در دانشگاه تهران برگزار شد، ایراد گردید.

رهبر ایران در سخنرانی خود در روز چهاردهم خرداد در سالروز وفات امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) در مرقد امام خمینی که سه ماه پیش ایراد شد، اشاره کرد که ملت بحرین مظلومیت‌های متعددی را از جوانب و ابعاد مختلفی در سایه سکوت بین‌المللی، غربی و عربی متحمل می‌شود. این مظلومیت‌ها در سایه اشغالگری نیروهای عربستانی و نیروهای سپرجزیره در بحرین صورت می‌گیرد.
 
یاران انقلاب 14 فوریه بحرین بار دیگر از مواضع رهبر انقلاب اسلامی ایران و ولی امر مسلمین، به دلیل مواضع تاریخی خود در قبال مظلومیت ملت بحرین و دفاع وی از حقوق ملت بحرین و خواسته‌های عادلانه و بر حقش تشکر و قدردانی می‌کند.

بدرستی‌که مواضع رهبر انقلاب اسلامی ایران،‌ نشانگر احساسات پاک وی و دیدگاه‌های بنیادی ‌اش در قبال مظلومیت مردمی است که از ساده‌ترین حقوق سیاسی و اجتماعی خود محروم هستند.

مواضع رهبر ایران مرهم و دوایی برای زخم‌های ملت ما است که هر روز در معرض سرکوب‌های رژیم آل‌خلیفه‌ای است که از سوی نیروهای سعودی حمایت می‌شوند.

ملت ما از مواضع معظم‌له آگاه شده است و این سخنان را چراغ راه خود برای ادامه مقاومت و جهاد خود تا پیروزی بر فرعون بحرین و حکومت دیکتاتوری مستبدانه‌اش قرارمی‌دهد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران امروز در سخنرانی نماز عید فطر با ابراز نگرانی شدید از وضع ملت بحرین اعلام کردند: به این مردم[بحرین] مظلوم، ظلم و جفا می شود و به وعده های داده شده عمل نمی شود.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: البته هر حرکتی که برای خدا باشد به طور قطع به پیروزی می رسد و این سنت الهی، در همه جا صادق است.

نظرات 1 + ارسال نظر
-:- مریم -:- جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ق.ظ http://myeshghe.blogsky.com

سلام ...

چه جالب...

خوشحال میشم به من هم سر بزنی ...

موفق باشی ... درپناه حق ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد