سفر قریب الوقوع نماینده عرب زبان کنست صهیونیستی به غزه

 

 حنین زعبی: با اولین کاروان لغو محاصره بار دیگر به غزه سفر خواهم کرد  

 

 

 

  

حنین زعبی از نمایندگان عرب زبان کنست صهیونیستی  

 

پس از حملات شدید محافل صهیونیستی علیه خود به خاطر 

 

 مشارکت در قالب ناوگان آزادی غزه تاکید کرد که 

 

 در نزدیکترین زمان ممکن بار دیگر به باریکه غزه سفر خواهد کرد.  

 

 

 قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع صهیونیستی، زعبی دیروز شنبه (5/6/2010) طی اظهاراتی مطبوعاتی خاطر نشان شد: «زمانی که ما از دیگر همسفران خود در کشتی های ناوگان آزادی غزه جدا شدیم به همدیگر وعده دادیم که در ناوگان بعدی با هم دیدار کنیم؛ لذا با اولین کاروانی که به منظور لغو محاصره و آزادی غزه ـ که کالایی غیر قابل ارزشگذاری است ـ به این منطقه سفر کند، راهی منطقه محاصره شده غزه خواهم شد.»

وی با اشاره به حملات محافل رسمی و غیر رسمی رژیم صهیونیستی علیه خود به خاطر سفر در قالب ناوگان دریایی آزادی غزه تاکید کرد که مساله فلسطین یک مساله عادلانه و به حق است که باید فعالیت های سیاسی زیادی در راستای آن صورت گیرد و من به منظور اجرای فعالیت های دمکراتیک از سوی مردم برای نمایندگی کنست صهیونیستی انتخاب شده ام و باید به مبارزات خود در زمینه مساله فلسطین ادامه دهم.

نمایندگان احزاب راستگرای افراطی رژیم صهیونیستی در جلسه روز چهارشنبه گذشته کنست صهیونیستی به منظور بررسی حادثه کاروان آزادی غزه به حنین زعبی حمله کرده و مانع از سخنرانی وی شدند. آنها این نماینده عرب زبان کنست را به همدستی با آنچه که آنها "دشمنان رژیم صهیونیستی" می نامند، متهم کردند.

زعبی با تایید دریافت ده ها پیام تهدید آمیز از طریق پست الکترونیک و تلفن همراه و فیس بوک اظهار داشت که کنست صهیونیستی در پی تهدید به تیراندازی و حمله مسلحانه علیه من مجبور شد تیم ویژه ای را مسئول تامین امنیت و حمایت از جان من بکند.  

 

برکناری حنین زعبی در دستور کار کنست صهیونیستی 

 

  

 

 

 

 

کمسیون قانونگذاری کنست صهیونیستی امروز یکشنبه پیش نویس قانونی را مورد بررسی قرار می دهد که به اکثریت 80 نفری کنست اجازه می دهد در صورت اثبات اتهام همکاری و دست داشتن هر یک از نمایندگان در اقدامات ضد صهیونیستی وی را از کنست اخراج کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع صهیونیستی، این قانون در پی مشارکت حنین زعبی از نمایندگان عرب کنست صهیونیستی در ناوگان آزادی غزه و سفر تعدادی دیگر از نمایندگان عرب به لیبی و نیز افشای برخی اخبار و گزارش ها درباره فعالیت های عزمی بشاره از نمایندگان کنست صهیونیستی ارائه می شود.

در پیش نویس این قانون آمده است که در صورت ارائه درخواست از سوی 30 تن از نمایندگان کنست صهیونیستی و موافقت 80 نماینده از درخواست مذکور می توان هر کدام از نمایندگان کنست را در صورت اثبات حمایت وی از فعالیت های مسلحانه علیه رژیم صهیونیستی و یا مشارکت در "فعالیت های خصمانه و نژاد پرستانه" و نیز خودداری نماینده مذکور از به رسمیت شناختن حاکمیت دولت عبری به عنوان "کشور دمکراتیک یهودی"، از سمت خود برکنار کرد.

قرار بود که کمسیون مذکور کنست صهیونیستی فردا دوشنبه (7/6/2010) پیش نویس طرحی به منظور سلب تمامی حقوق حنین زعبی به خاطر مشارکت وی در قالب کاروان آزادی غزه را مورد بررسی قرار دهد و یاریو لوین رئیس لیکودی کمسیون قانونگذاری نیز طی نامه ای از یهودا وینشطاین مشاور قضایی دولت عبری خواسته بود که در جلسه کنست حضور پیدا کند.

لازم به ذکر است که ارائه کیفرخواست علیه اعضای کنست که از مصونیت پارلمانی برخوردار هستند، تنها از اختیارات مشاور قضایی دولت عبری است.  

نظرات 3 + ارسال نظر
آموزشکده خوارزمی دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:18 ب.ظ http://diplom.blogsky.com

رفع مشکل مدرک تحصیلی با استعلام از آموزش و پرورش

حسین دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز دوباره به وبلاگ شما اومدم وبلاگ شما واقعا زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

مریم جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ق.ظ http://barkhiz.blogfa.com

لطفا به وبلاگم بیاین و پست آخر رو مطالعه کنین
در صورت تمایل به وبلاگ منبع برید و نظر بذارید.
صمیانه منتظر حضورتون هستم
[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد