آخرین اخبار از وضع سرنشینان ناوگان آزادی

 

 

آخرین اخبار از وضع سرنشینان ناوگان آزادی  

 

  

آخرین اخبار از وضع سرنشینان کشتی های حامل کمک های بشردوستانه به غزه حاکی از آن است که610 نفر از سرنشینیان ناوگان ازادی درزندان بئرالصلاح در بازداشت به سر می برند.


حتما ادامه مطلب را بخونید:

 

 

به گزارش واحد مرکزی خبر از بیروت ، رژیم صهیونیستی 48 سرنشین این کشتی ها را برای اخراج از سرزمین های اشغالی به فرودگاه بن گورین منتقل کرده است.

به دنبال دعوت اسمائیل هنیه از فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی امروز سراسر مناطق کرانه باختری رود اردن ، سرزمین های اشغالی 1948 و غزه شاهد اعتصاب عمومی در محکومیت این جنایت رژیم صهیونیستی بود.

موج محکومیت اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به کاروان کمک های بشردوستانه برای ساکنان در محاصره غزه در لبنان که از دیروز در سطح اردوگاه های لبنان از جمله اردوگاه عین الحلوه در صیدا، برج شمالی در صور، صبرا و شتیلا و برج البراجنه در جنوب بیروت اغاز شده بود امروز هم ادامه داشت.

عصر امروز نیز قرار است تجمع بزرگی به دعوت احزاب و گروه های سیاسی لبنانی در بیروت برگزار شود.

حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای ضمن محکومیت حمله تروریستی رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان بی گناه، این اقدام را بیانگر تکبر همراه با زورگویی سران رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد این تکبر در نتیجه حمایت بی حد و حصر غربی ها از طرح های صهیونیستی و محاسبه اشتباه برخی نظام های عربی برای مقابله با عربده کشی های صهیونیست ها است که روز به روز افزایش می یابد.

جنبش حماس در واکنش به قطعنامه شورای امنیت در قبال حمله رژیم صهیونیستی به ناوگان حامل کمک های بشردوستانه اعلام کرد این قطعنامه در سطح خواست های ملت فلسطین نیست و باید رژیم صهیونیستی را به پایان محاصره غزه ملزم کند.

شورای امنیت سازمان ملل در پایان نشست فوق العاده خود و در سایه تهدید امریکا به وتوی هر قطعنامه ای که به محکومیت رژیم صیهونستی منجر شود، بدون هیچ قطعنامه الزام آوری برای این رژیم تنها خواهان تحقیق درباره حمله رژیم صهیونستی به ناوگان آزادی شد و آزادی سرنشینان این کشتی ها را خواستار شد.

لبنان که به عنوان ریاست دوره ای شورای امنیت در نشست فوق العاده این شورا محکومیت رژیم صیهونیستی، تحمیل مسئولیت کامل این جنایت به این رژیم و پایان کامل محاصره نوار غزه را خواستار شده بود اما به هیچ یک از این خواسته ها توجهی نشد.

نظرات 4 + ارسال نظر
آرش سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:33 ب.ظ

ای کاش که حافظان دین ما باشیم/ با فضل خدا مجاهدین ما باشیم/ امروز اگر خط مقدم « غزه » است/یا رب مپسند که قاعدین ما باشیم

آرش سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ب.ظ

با اسلحه و اشک و دعا می آئیم/ وقتی که عزا تمام شد می آئیم/ فعلا سرمان به کار هیئت گرم است/ /غزه تو صبور باش ، ما می آئیم

وطنمون پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:49 ب.ظ

خدا قوت

سید شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:09 ب.ظ http://www.khaki-asemani

سلام به سنگر تنهایی من هم یه سر بزنید خوشحال می شم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد