تریبون آزاد

تریبون آزاد

 

  

  

سلام دوستان

چند شبی است که با تعدادی از دوستان بحث های داغی داریم حول محور حوادث پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری، و مسائلی که به این بهانه فرصت طرحشون دست داده.

تصمیم گرفتیم برای اینکه یه بار دیگه این مسائلو درست بررسی کنیم یه تریبون آزاد راه بندازیم.

تعدادی از سوالاتی را که از طرف های مختلف مطرح شده به عنوان نمونه تو بخش ادامه مطلب می ذارم.

لطفا دوستان در هر مورد نظرشون را مشخصا بگن، اگه سوالای دیگه ای هم در همین موضوع تو ذهنشون هست طرح کنن.

خواهشا برپایه منطق و استدلال پیش بریم و بحث ها رو احساساتیش نکنیم تا بتونیم نتیجه گیری کنیم.

از توهین به اشخاص هم خواهشا خودداری بشه.

1- امروزه افرادی هستند که "جنبش سبز" رو حرکتی مردمی و آزادی خواهانه و مقدس برای ملت می دونن؛ و عده ای هم هستند که این حرکت رو یک حرکت منحرف و کثیف و منافقانه می دونن. حالا بالاخره جنبش سبز چیه؟! 

 

2- بعضی از کسایی که در جنبش سبز هستند می گن : "اشتباه یه عده که شعار بی جا دادن رو با ما  قاطی نکن!" نظر شما چیه؟ 

 

3- بالاخره تو انتخابات تقلب شده یا نه؟! 

 

4- چرا عده ای امام رو منحصرا مال خودشون می دونن؟ 

 

5- آیا دولت و حاکمیت از خط امام و انقلاب  منحرف نشدن؟ 

 

6- یکی از بچه ها میگفت : «ایجاد غائله از پاره شدن عکس امام از اشتباهات حاکمیت بود.» نظر شما چیه؟ 

 

7- اگر شورای نگهبان و مجلس و رئیس جمهور و یا ... مرتکب ظلم بشن باید نشست تماشا کرد؟   

 

8- یکی از بچه ها اعتراض داشت که :« اگر تو آدم خوبی باشی و  دشمن من از تو تعریف بکنه یعنی تو بدی؟!» منظورشون این بود که تعریف کردن آمریکا از جنبش سبز نمی تونه دلیل بر انحرافشون باشه. شما هم نظر بدین.  

 

9- نظر یکی دیگه از بچه ها این بود که : «قول و فعل رهبر یک انقلاب که نه ولایت آسمانی بر مردم داره، نه قول و فعلش لایتغیر و ثابت بوده(چون تو کتاب صحیفه نور، ضد و نقیض هایی وجود داره) چطور همچنان باید برای اینکه کسی در خط امام هست یا نیست اینقدر اهمیت قائل شد؟ به بیان دیگه حالا اینکه یه رهبر انقلاب چی گفته و چی نگفته و چه کرده خیلی مهمه؟» شما چی میگین؟ 

 

و در آخر سوالی که نمی تونم ازش صرف نظر کنم، چون اساسا بحثمون از اینجا شروع شد:

10- آیا می تونیم آقایان موسوی و کروبی رو منافق بنامیم؟

 

نظرات 68 + ارسال نظر
تلنگر جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:11 ب.ظ http://talangor86.blogsky.com

سلام دوستان
خواستم خواهش کنم تو اینجا فقط نظرای مربوط به بحثمون بذارین.
نظرای متفرقه را خواهشا ذیل مطالب دیگه بدین که اینجا بتونیم بحثمونو پیش ببریم.
برای کسایی که علاقه مندند بدونند چه تعداد از این وبلاگ از الان به بعد بازدید می کنن آمار فعلی را می نویسم:

تعداد بازدیدکنندگان : 34416

یا علی!

یه دانشجو جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:59 ب.ظ

جنبش سبز چیزی نیست که اصالت داشته باشه.
چون بر مبنای یک ادعا - تقلب در انتخابات - شکل گرفت که هیچ گاه اثبات نشد.
بلکه خلافش ثابت شد.
البته جامعه ما مشکلات زیادی داره که گاهی بعضیشون توسط افراد این جنبش هم مطرح میشن. اما درکل این جنبش چون از اول غلط پایه ریزی شده نمی تونه پیگیر مطالبات مردم باشه.

مهدوی جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:25 ب.ظ

سلام
در پاسخ به سوال چهارم:
4- چرا عده ای امام رو منحصرا مال خودشون می دونن؟

باید بگم اون کسایی که امام را منحصر به خودشون می دونن مشخصه که به دنبال کسب منفعت از این اعلام وابستگی به امامند.
اما مهم اینه که ببینیم آیا در عمل هم خط امامی هستند یا نه.
امام با قدرت طلبی مخالف بود. با قانون شکنی مخالف بود.با دعواهای بی ارزش سیاسی که فقط وقت و سرمایه های ملت را به هدر می دهد مخالف بود.
اما متاسفانه اینا دقیقا همون چیزایی هست که تو عملکرد این آقایون می بینیم.

سید محمد حسین جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ب.ظ http://mim.blogsky.com

با سلام و احترام .

من اشتباها این کامنتو روی پست قبلی گذاشته بودم که بدینوسیله اصلاح می کنم .

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


۱- مریم رجوی نماینده منافقین کوردل بار دیگر حمایت خود را از موسوی و فرقه اش اعلام کرد .

۲- اشتباه شما چی بوده که منافقین و دولتهای استکباری براتون کف می زنند و معتقدند هر آن چه می خواسته اند را در ایران پیاده کرده اید ؟

۳- به این سوال قبلا جواب داده شده . موسوی تا زمانی که پیروز انتخابات بود ، در انتخابات تقلب نشده بود . اما وقتی پیروز نشد پس حتما تقلب شده است !

4- به دلیل علاقه ی مفرط به نبش قبر و تکرار مکرر عقاید باطلشون .
بعد از رحلت پیامبر نیز همین اتفاق افتاد . عده ای خود را پیرو نبی خدا می دانستند و رهروی اسلام واقعی . اما بعد معلوم شد زیاده خواهانی هستند که آزمندی و طمع مال دنیا و پست و مقام چشم دلشونو کور کرده .

5 - چرا عده ای عقیده دارند دولت و حاکمیت از خط امام منحرف شده؟ آیا این عده پاسخشان را از دولتمردان و مردم نگرفته اند ؟

6 - سکوت یک مسلمان خیانت است به قرآن
مساله پاره شدن عکس امام نبود مساله جریحه دار شدن قلبهای مردم عاشق انقلاب بود . این اتفاق هر طور دیگه ای هم می تونست بیفته . چنان چه مافیای ثروت و قدرت در این سی سال به طرق مختلف سعی کرده اند آرا و عقاید امام راحل را تحریف و به نفع خودبهره برداری کنند . و حتی می خواستند اما به فراموشی و موزه ها سپرده شود ...

7 - ظلم بی عدالتی قانون شکنی تبعیض و سایر مقوله ها اول باید ثابت بشه بعد مطابق قانون باهاش برخورد کرد . فهمیدنش زیاد سخت نیست . چرا عده ای میخوان پیچیده نشون بدهندش ؟

8 - ساده ای ها !

9 - در انقلاب 57 ، با اوضاع خفقانی که مزدوران و وطن فروشها ایجاد کرده بودند ، فرمایشات امام و رهبر انقلاب آیت الله خمینی ، فصل الخطاب بود و حکم قانون بود . مردم حکومت نظامی را شکستند . بیرون اومدند و به خونه برنگشتند تا انقلاب پیروز شد . الان هم شرایطی مشابه آن زمان داریم . همه گوش به فرمان رهبری هستیم و فرمایشات ایشونو قانون
و فصل الخطاب می دونیم .

10 - آیا می توانیم موسوی و کروبی و خاتمی را منافق ندانیم ؟

یه آشنا جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 ب.ظ http://fellow.blogsky.com

من فکر می کنم به قدر کافی نظرهامو ارائه دادم و با یه چیزهایی هم موافقت کردم و اونا رو پذیرفتم که یکیش اینه: نه، نمی شه اون آقایون رو منافق بدونیم چون اونا (انصافا) ناخواسته و از روی بی تدبیری و بی بصیرتی وارد معرکه شدند... (از اول نیت سوئی نسبت به نظام نداشتند و به مرور زمان در زمره رقاصان بیگانگان قرار گرفتند)
والبته هم که باید تاوان پس بدهند...
و به نظرم مناسب ترین خطاب برای اونا لفظ خائن (به انقلاب و به امام و به شهدا) هست و بس.
یاعلی

میم. شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:00 ق.ظ

^
دوست عزیزمون بسیار به مسئله احساسی نشدن پایبند بودن.
بیایید میانه روی کنیم..
1.جنبش سبز در شروع حرکتی مردمی بود و قصد باز پس گیری رای ها..(درست یا غلطش را کاری ندارم-حق اعتراض مسلم است)
حالا قضیه ی جنبش سبز دو قسمت شده..از کی؟ از وقتی که عنان کار از دست آقای موسوی در رفت و به دست بی بی سی و مشتی شبکه های خارجی افتاد..یه عده مخلف دولت ان..و یه عده مخالف نظام..آنهایی که مخالف نظام اند به محض شرایط مساعد ریشه دووندن و اسم و رسم جنبش سبز رو خراب کردند..منطقی باشیم..برین سایت کلمه که منبع جنبش سبزه..بیانیه های موسوی رو ببینید..چیزی جز بازپس گیری آرا وجود نداره.. پس تو جنبش سبز کسی با نظام مخالفت نداره..اونهایی که مخالف نظام اند همانهایی هستند که اوضاع را مساعد برای سوء استفاده دیدند و متاسفانه ریشه دواندند و بیشتر به چشم میان.(این وسط تبلیغات بی بی سی و مابقی کانالها عین نمکیه که روی زخم میپاشن تا خودشون سود ببرن)
2.فکر کنم جواب این سوال رو هم دادم.. وقتی بتونیم مخالفای دولت رو از مخالفای نظام یکی نبینیم..اونوقت جنبش سبز مفهوم میشه.
3.نقض گویی های بعد از انتخابات و اتفاقات حین انتخابات و قبل انتخابات شبهه ی تقلب رو واقعا میده(با رعایت انصاف)که البته این مسئله اتفاقات بعدش رو توجیه نمیکنه.
4.برای اینکه عده ای دیگر امام رو (به وضوح در تبلیغاتشون و در حرفهاشون) منحصرا مال خودشون میدونن.(مراجعه کنین به تلویزیون) و اینکه امام اونهمه حرف زده و هر کدوم در شرایطی..هیچ کدوم از دو طرف شرایط حرف رو در نظر نمیگیرن و از هر حرف به نفع خودشون استفاده میکنن..بهتره بگیم هر دو در مسیر امام اند..و هر دو در حال انحراف از مسیر.. یکی به خاطر حفظ نظام که از اوجب واجبات است.. و یکی بخاطر مردم که جمهوری اسلامی برای مردم است..
5.دولت به نظر شخصی من بله..ولی هنوز به حاکمیت امید هست..کلیدش را هم شخصا دست رهبر نظام میبینم.(هرکی هم هر نظری در این مورد داره مال خودشه)
6.موافقم..بجای آب نفت روی آتش ریختند.اینهمه برخورد بی سر و صدا با کسانی که نمونه ی اینکارها رو کردند انجام شد..این یکی باید پخش میشد؟ اصلا پخش همچین تثویری به کرات تو تلویزیون چه معنی ای داره جز بازی رسانه ای؟
7.خیر..با ظلم باید به هر شکل مقابله کرد..اما هر چیزی راه خودشو داره.. تا وقتی رهبر بالا سر ایناس چرا باید با خون مبارزه کرد؟اگر به بالادستی اونها اعتماد داریم باید بدونیم اگر کاری رو نکرد مصلحتی بوده که گفتنش مضر بوده..در بدترین حالت اگر بالا دستی هم گوش نکرد و ظلم کرد راه حلش این مسیری که رفته شد نبود..آدم اگه کودتا ام میخواد بکنه یواش یواش.. زرتی که نمیشه بچه های مردمو فرستاد جلو ظالم.. والا امام هم همچین کاری نکرد..
8.موافقم و امیدوارم بالاخره آقای موسوی متوجه بشه که باید این جور تعریفات رو رد کنه..دلیلم هم نمونه حمایت های این مدل کشور ها از جنبش هایی در کشورهای دیگر است که سرانجامش مشخص شد..
9.بیشتر به این سوال لبخند آرامی میزنم..برید یکم صحیفه ی نور رو بخونید.. تجربه چیز بدی نیست که منتقل نشه.. به قول طرفدارای جنبش سبز..تاریخ تکرار میشود..پس انتقال این تجربه هاست که تکرار اشتباه تاریخ رو مانع میشود.
10.خیر..آقایان موسوی و کروبی نه تنها منافق نیستند..بلکه هر دو مدافع حقوق مردم اند..مشکل اینجاست مخالفت دو سیاستمدار با دولت(به عنوان جزئی از یک نظام) رو به مخالفتشان با کل نظام تعبیر میکنیم(در صورتی که اینطور نیست/هر کس دستبند سبز بست و گفت موسوی و مخالفت با نظام کرد که لزوما عقاید آقای موسوی رو نداره..هر منافقی میتونه از این شرایط بهره ببره و هم دو نفر رو تخریب کنه..هم هدفهای خودشو به واقعیت تبدیل کنه)

11.هر کشور یه قانونی داره..مسلما اگر با قانون اون کشور مخالفت کنی مرتکب جرم شدی..معیار رو اگه قانون در نظر بگیریم,میشه دو دسته ی مخالف دولت و نظام رو مشخص کرد..مخالف دولت قانون مدار است(همانطور که میبینیم برای هر مراسم اعتراضی مجوز درخواست میکنند و تعداد سبزها در راهپیمایی با مجوز با بی مجوز قابل قیاس نیست)آن که به قانون احترام نگذارد به نظام احترام نگذاشته و نه قانون و نه نظار را قبول ندارد و باید در داخل ایران برخورد شود..که میشود(نوع برخوردهای انجام شده هم بحث جدایی است که خسته شدم الان)

شاد باشی

سکوت شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:44 ق.ظ http://hormatelale.blogsky.com

عرض سلام وادب
به نظر بنده این جریانات فقط یک ریشه ی اصلی داره و ان مبارزه ی دیرینه ی با اسلام هست
این اتفاقات قصه ی دیروز و امروز نیست نباید قضیه رو فقط محدود به این جریانات اخیر کشورمون ببینیم من فکر میکنم خیلی ها دوست دارند به این مسأله خیلی گذرا توجه کنن ما همه حواسمون فقط به انقلاب و ایران هست مسأله فراتر از ایران هست همونطور که میدونیم تو کشورهای مسلمون داره چی میگذره
عاملین این فتنه ها درواقع درزمان حضور امام خمینی هم با ایشون مخالفت می کردند وهمه ناشی از معتقد نبودن آنها به اسلام بود وهست درسته خیلی ها بودن در اوایل انقلاب شکنجه شدند و هزار اتفاق دیگه براشون افتاد اما یه خصلت خوبی که کافرین ومنافقین دارن اینه که برای رسیدن به اهدافشون حتی از خودشون هم میگذرن دلیل نمیشه که ما ظواهر و ببینیم وحکم صادر کنیم خوب شاید خیلی از این افراد مورد توجه امام بودن وشاید از اونها هم تعریف کرده باشند اما امام که معصوم نبودند وعلم غیب نداشتند ثانیا آدمیزاد تغییر میکنه از باطن این افراد کسی جز خدا خبر نداشت بطوری که بعد از رحلت امام خیلی ها راه جدیدی در پیش گرفتند
دشمنان اسلام سالهای سال برروی هدفی که دارن برنامه ریزی و نقشه میکشن ،نیروهای مورد نظرشون و تربیت میکنن ،تمام جوانب و در نظر میگیرن وتمام ورودی ها وخروجی ها رو کشف میکنن اونوقت وقتی همه شرایط مساعد بود وارد میدان میشن
دشمنی با اسلام از زمان پیامبر(ص) بوده وهست وخواهدبود
این عوامل فتنه سالیان درازی هست که رو تنها چیزی که کار کردند مسایل اعتقادی مردم بوده حتی الان برای این فتنه هم با دین وارد شدند همین رنگ سبز که برای مسلمانان رنگ مقدسی هست اون و بازیچه کردند
شما اظهارات خیلی از اینها رو در سالهای اخیر در رابطه با قرآن و اسلام و عاشورا و....ببینید اینا همه زمینه سازی هستش
بعضی ها اصلا دوست ندارن به هیچ عنوان این عوامل فتنه رو ایادی استکبار بدونن .چـــــــــــــــــــــــرا؟این چرا اصلا منطقی پاسخ داده نشده
این کاملا حربه ی دشمنه که ابتدا با شعائر دینی وارد میشه بعدش همون چیزایی که گفتن نقض میکنن
من فکر میکنم اصلا جای هیچ شکی نیست مگه منافق و دشمنی شاخ و دم داره دیگه از این واضح تر .
اما خیلی ها دوست دارن مدام شک کنن شاید دلیلشون اینه که جزو آدمهای کثیر الشک هستند اما باید عرض کنم که بهتره زیاد به شکهاشون اعتماد نکنن چون به ضررخودشون هست
طرف حساب ما امریکا واسرائیل و سایر دشمنان اسلام هستند
خوب از سالهای ابتدایی انقلاب همیشه اونها دنبای مسئولینی بودند که سرو گوششون می جنبید
خوب باتوجه به سابقه این جناب میر ونوع برخورد هایی که داشتند
بنده شنیدم که ایشون
بین سالهای 56الی 57 مدت 18 ماه ایشون در شهر سیاتل در آمریکا بودند .خوب اگه درست باشه ایشون اونجا در اون موقعیت چکار میکردند ؟؟؟؟
بعد هم اون استعفای معروف وسرپیچی ها و خودمحوری هایی که داشتند ...
یعنی از همون اول طعمه ی خوبی بودن برای خیمه شب بازی سلاطین ..
به نظر من هیچ چیزی نباید باعث بشه کسی که معتقد به اسلام وبه دنبالش ولایت هست پارو تاحدی از گلیمش فراتر بگذاره که به ضرر اسلام و مسلمین باشه
ایشون و دارودستشون جهش زیادی در این زمینه انجام دادن که به هیچ عنوان قابل چشم پوشی نیست
بهتره ساده لوحانه برخورد نکنیم
امروز دیگه دوره مغلطه میان آب و سراب گذشته
یا علی

محمد یزدی زاده شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:33 ب.ظ http://mohammadyazdi.blogfa.com

22بهمن88 یوم الله غلبه عقلانیت بر نفسانیت

حقجو شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:23 ب.ظ

با سلام
۱- جنبش سبز در ابتدا یه حرکت تبلیغاتی برای یک کاندیدا بود.
اما بعد تبدیل شد به یک نقطه بروز حرکت های خرابکارانه علیه نظام به بهانه ضعف های موجود.
۲- شما بگین کدومشون درست شعار دادن؟!
۳-بله.اونم ۱۳ میلیون! چون آقای موسوی با خط امامی جازدن خود مردم را فریب داد. بنابر این آرای او با تقلب به دست آمده.
۴- برای قدرت طلبی.
۵-مسئله دولت از حاکمیت جداست. اگر حاکمیت را همون نظام جمهوری اسلامی معنا کنیم نه.دولت البته اشکالات زیادی داره. چه تو موضع گیری هاش و چه تو اجرا. اما نمیشه گفت از خط امام منحرف شده. این بی انصافیه.
۶- اشتباه اونایی بود که اهانت کردن.
۷-خب معلومه که نه! اما راهش هم هرج و مرج و اغتشاش نیست.
۸-این دیگه از اون حرفاس ها!
۹- نظر امام به خاطر انطباقش با اسلام برامون مهمه. ضمنا ما ولایت فقیه را یه ولایت الهی می دونیم.
۱۰- نه منافق نه. باید بهشون بگیم خائن!

خواستار بی ظلمی شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:38 ب.ظ

مثل اینکه اینجا جای خرف زدن برای ما نیست... بله با برخی از حرفها من هم موافقم ولی چون می بینم خیلی دارد ظالمانه بحث پیش میرود نکاتی را گوشزد می کنم:
یکی از برکات جنبش سبز این بود که به جامعه و به جوانان نشان داد که
۱- اگر اشکالی دارید این اشکال به افرادی است که حکومت را در دست دارند نه به نظام جمهوری اسلامی
۲- با اعتقاد به نظام اسلامی می توان از حاکمان انتقاد کرد. عملکرد حاکمان می تواند مورد نقد و اعتراض قرار بگیرد. این کار، همان مخالفت با نظام اسلامی نیست.

این اعتراض ها اتقافا بر عکس القائات مردان در قدرت برای آن است که معترضان می خواهند نظام اسلامی و جمهوری اسلامی را از آفت دیکتاتوری و خود مختاری و تقدس بشویند
و می خواهند نشان دهند این نطام هم با نظارتی که از طرف احزاب و وسایل ارتباط جمعی و کارشناسان و منتقدان بروز عینی پیدا می کند می تواند از آسیب ها در امان بماند.
نمی دانم آن فیلمی که از ۱۳ آبان هست و یک گارد ویژه با باتوم به سر یک دختر میکوبد طوری که نقش زمین میشود را دیده اید یا نه. لابد میگویید‌ وظیفه دارد اغتشاش را کنترل کند. بسیار خوب! فقط اگر میتوانید برایم توضیح دهید چرا بر خلاف تمام قوانین دنیا و بر خلاف تمام اصول انسانی‌ توی سرش میزنند؟ چرا مثل همه جای دنیا باتوم رو از کمر به پایین نمیزنند؟ آخر چرا ضربه مستقیم به سر؟ آن هم یک آدمی‌ که هیچ اسلحه ایی ندارد؟
آیا این درست است که به راحتی‌ چنین وحشی گری های کاملا بیجا و بی‌ مورد را ببینیم، و بگوییم طبیعی است؟
تو رو خدا یک بار هم از یه سمت دیگر به قضیه نگاه کنید...

بنت الهدی شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:45 ب.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام
1.جنبش سبز یک جنبشی است که از هدف و شعاری که قبلا به خاطرش بوجود آمد دور شده یعنی 180 درجه خلاف اون شعار و اون خط که خط امام بود داره حرکت میکند و شاید به خاطر ناخالصی هایی هست که در این جنبش بوجود اومد و از هرنوع قشری زیر این پرچم اومدن و به خاطرخودشون و به نفع خودشون شعار دادند..
2. نظر ما اینه که سران این جنبش باید اعلام برائت می کردند از شعارهای ضد نظام و ضد اسلام و بعضا موافق صهیونیست و اسرائیل که نکردند.
3.به نظرم تقلب نشده ولی اعم مردم تهران به یک کاندیدای بخصوص رای دادند و فکر میکنند ایران تهران هست و تهران کل ایران که اینها باید بفهمند مردمی دیگر هم غیر ازخودشان در این مملکت وجود دارند
4.شعار دم از امام و خط امام زدن اول از سوی جنبش سبز شروع شد و اشکالی هم نداشت ولی وقتی این جنبش از آرمان و هدف امام دور شد با شعارهای نه شرقی نه غربی جمهوری ایرانی و نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سردادند کسانی که دلشان برای امام و آرمان امام می سوخت امدند گفتند امام این چیزی که شما در پیش گرفتید موافق نبودند و شروع کردند به روشنگری که بله خط امام همان خط پیروی از ولی فقیه هست و ...
5.دولت به نظرم خط امام را در پیش گرفتند و مخالف شدید اسرائیل و صیونیست هستند و حاکمیت هم نه..
اگرچه من منکر اشتباهات دولت و مسئولین نظام هم نیستم.
6.نه خیر اهانت اهانت است حالا عکس امام را پاره کردند شعار و آرمان امام را زیر پا گذاشته بودند در قبل...
7.نه ولی راهش اغتشاش و شعار ضد نظام دادن نیست!
همه باید از مسئولین و افراد حقیقی و حقوقی با پیروی از ولی فقیه کشور را پیش ببریم
8.رضای شیطان با رضای خدا با هم جمع نمیشه اگر دشمن از کسی تعریف کرد بدان که دوست از اون کار ناراضی است..
9.پیروی از ولایت فقیه پیروی از رسول خدا و خداست به یقین.
10.منافق نه. ولی جاه طلب و منفعت طلب چرا آنها با این کارهایی که کردند دلسوزیشان را نسبت به مردم از بین بردند و حالا برای هوای نفس خودشان کوتاه هم نمی ایند.
یا حق

مهدی نادری نژاد شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:34 ب.ظ http://www.mehre8000.com

با سلام
جریانات پس از انتخابات را قمار سیاسی عده ای خواص می دانم که هنوز تمایل به قمار بازی دارند
متشکرم.

میم. یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:29 ق.ظ

خوبه همه واقف به این مسئله هستند که مخالفان نظام از مخالفان دولت جدان..ولی برای سوء استفاده خودشان را سبز کرده اند و به همه چیز لطمه میزنند..
امیدوارم این جدا پنداری هایی که اینجا مطرح میشه تو واقعیت هم دیده بشه..(نمونش همون باتومی که بالا اشاره شد)
تریبونتون شلوغ نشده..کسی شرکت نمیکنه یا بازدید هاتون کمه؟

سلام
ممنون که اومدی.
تریبونم که به حمدلله شلوغه تا حالا چند برابر بازدیدهای سایر مطالبم را طی این ۳ روز داشته.
البته بعضیا اشتباهی برای مطلب پایینی نظر میذارن.

سکوت یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:25 ق.ظ

سلام
خدمت آقای خواستار بی ظلمی عرضی داشتم
کاملا معنی اعتراض به حکومت وحمایت ازنظام اسلامی رافهمیدیم
کدام حمایت از نظام اسلامی ُما که تو این مدت فقط بی حرمتی به اسلام و قران و تمام مقدساتمون و دیدیم خصوصا از طرف سران این فتنه چه تو داخل وچه خارج ..واین دلیل نمیشه کسی که انتقاد داره بیاد فاجعه راه بندازه ..ُُاصول نظام که اسلامه زیر سوال رفته وخدشه دارشده ...کجای کاری شما ؟
با اعتقاد به نظام اسلامی میتوان به حاکمان انتقادکرد »..شما مثل اینکه هنوز معنی انتقاد کردن و نمیدونید
انتقاد کردن با قصد توطئه و سرکوب اسلام و مسلمین فرق داره
چرا اینقدر ساده لوحانه برخورد میکنید
خوب الحمدلله معنی دیکتاتوری و خود مختاری و هم فهمیدیدم
واینکه چه کسایی دیکتاتورن
بعدشم تو این کشور آدم عاقل دیگه ای نبود که چهار نفر که حتی حرف زدن خودشون هم بلد نیستند وگاهی اوقات آدم به خیلی چیزای دیگه هم درباره اونا شک میکنه باید بیان نظام و از به قول شما خود مختاری نجات بدن ؟
درمورد اون دختری که باتوم خورد تو سرش هم ..خود شما چرا یک طرفه قضاوت میکنی ..باتوم تو سرخوردن بیشتر درد داره یا بی گناه هدف گلوله قرار بگیری ..بعدشم تو اون بلبشو و شلوغی شما هم باشی نمیدونی داری چیکار میکنی
بعدشم ببین اون دختر دیگه چی بوده مجبور شدن تو سرش بزنن ..بعدشم شما از کجا اینقدر مطمئنی که اسلحه نداشته مگه پیشش بودی ؟..خوبه شما فیلمش ودیدی اینقدر قاطع صحبت میکنین ...
خدایا عقیده ام را از دست عقده ام مصون بدار

مقداد یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:35 ب.ظ

شنیدم سید حسن خمینی به ضرغامی نامه نوشته در اعتراض به پخش گزینشی صخبتهای امام می خواستم به ایشون بگم پخش گزینشی خیلی بهتر از تحریف حرفهای امامه چون فیلم قابل تحریف کردن نیست اما به شخصه دچار بی اعتمادی شدیدی نسبت آثار چاپ شده توسط موسسه تنظیم و نشر شدو

محمد یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:47 ب.ظ

شما چرا دارید منافقین مزدور و خاینین پهلوی و... را از زیر زمین در می آورید و زنده می کنید ؟
منافقینی که حتی در پادگان اشرف هم جایی ندارند و این قدر ضغیف و بی چاره شده اند که از که یک عده معتاد و افراد معلوم الحال به عنوان جاسوس خود استفاده می کنند ؛به روایت سیما ی ملی؛
بنده به عنوان یک آدم معتقد مسلمان بسیجی و سبز خدمت شما عرض می کنم که این شعار ها قطعا مورد تایید آقای مهندس موسوی نیست اما نظر ایشان این است که اگر امروز کسی به اصل ولایت فقیه توهین می کند به خاطر عملکرد بد امثال من انقلابی بسیجی پیروی خط امام است؛یکی از علت ها ایم مسیله است؛
مگر امام در وصیت نامه خودشان نفرمودند جضور نیروی انتظامی و بسیج در سیاست مساوی تباهی ان ها است . پس چرا هر کس جرات می کند قرات خودش را از این مطلب به عنوان نظر امام اشاعه بدهد مگر ایه الله توسلی فریاد نزد که این کار را نکنید چرا خیرخواهان نظام گوش نکردند
دوست عزیز که از ۹ دی صحبت می کنید ایا فیلم حادثه ی شب عاشورا را دیده اید ایا دیده اید شیشه ی حسینیه ی حضرت امام را دوستان شما شکاندند ایا شنیده اید که از عزاداران حسینی با باتوم و شوکر پذیرایی کرده اند ؟ این چه اسلامی است که یکی نا اگاه در یک کوچه ای یک حرکت ناشایست انجام می دهد را هپیمایی ۹ دی را راه می اندازد اما شوکر و باتوم بدست یک سری افراد می دهد تا عزاداران حسینی را بزنند ؟ ایا این استفاده از امام حسین نیست؟ آیا این سوئ استفاده و استفاده ی ابزاری از امام حسین نیست ؟
این مقدار با دین مردم بازی نکنید؟

قریب غریب یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام
مظهر عدالت می گوید آنان در باطلشان وحدت کلمه دارند و شما درحق خودتان تفرقه
دوستان با تدبر در این کلمات گوهر انگیز لازم نسیت برویم دنبال تعیین منافق و خائن هر چند که آنان خود را هویدا و رسوا میکنند با سکوت خود با سخنان پوچ و بی اساس خود با فریاد های تفرقه انگیز خود ....
من یک سوال دارم : پس چه کسی او را یاری می کند؟

قریب غریب یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:35 ب.ظ

بنام حق
سلام
۱- جنبش سبز باید سبز باشد ؛ یعنی همه جا را زندگی فرا بگیرد و عالم را شور و امید به آینده پر بکند نه اینکه مزرعه نیمه آباد و رو به فردای آن کشاورز راه خدا رفته را به ویرانی بکشد و اساس وحدت را به تمسخر گرفته و گلهای نوشکفته را پایمال کرده و ترانه جاری در مسیر عدالت را خفه کند ؟ حال قضاوت با شما : کدامیک جنبشی سبز کردند؟
۳- تقلب با و جود آن اختلاف فاحش میان ۲ کاندید نخست آیا معنی دارد؟ تقلب با وجود آن رسوایی های صورت گرفته در مناظره ها آیا معنی دارد؟ اصلا کدام تقلب را میگویید تفکر تقلب از پیش تعیین شده ؟
۵- دولت نیز مانند هر کسی می تواند مدعی یکسری شعارها و عملکردها باشد که حق یا ناحق این قضاوت ما نباید در عمل به قانون دخیل باشد چرا که اشخاص معیار حق نیستند .
۸- کاری نداریم که اینان با آمریکا یا ... هستند یا بر عکس ؟؟ اما خداییش ُُدفاع و حمایت از خرابکاری ها قانون شکنی توهین به اصل نظام و اسلام و... یعنی چه ؟ اهداف شان یکی نباشد ؟ که خدا عالم است که هست یا نه ولی اینان بر طبق هدف و مسیر دشمنان اسلام قدم بر میدارند.. غیر از این است ؟ هر چه میخواهد منطق تان بگوید؟

بیژن یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام
به نظر من تو انتخابات تقلب شده !
البته نه یازده میلیون بلکه سیزده میلیون.
چون یک نفر به بهانه خط امامی بودن سیزده میلیون آدم را فریب داده و رای شون را دزدیده. اگه یه نفر بره طلا فروشی و پول برای انگشتر طلای ۲۴ عیار بده ولی انگشتر حلبی بهش قالب کنن تقلب نشده؟

دروغگو کیست؟ یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:03 ب.ظ

امام خمینی:
غلط می کنی قانون را قبول نداری! قانون تو را قبول ندارد! ... نباید از کسی پذیرفت ما شورای نگهبان را قبول نداریم. نمی توانی قبول نداشته باشی. مردم رای داده اند به اینها.

و من شک ندارم این آقایان نه تنها به خط امام (ره) وفادارنیستند بلکه فقط برای رسیدن به منافع نامشروع خود از آن دم میزنند.
دروغ گوی بزرگ کسی است که در روز روشن حرف از قانون گرایی میزند ولی خودش قانون را زیر پایش له میکند. تازه انقدر پررو است که دیگران را به دروغ گفتن متهم میکند.

بیژن یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:08 ب.ظ

آن روزی را که آمریکا از ما تعریف کند باید عزا گرفت .
هر کس مسیرش مسیر اسلام نباشد، دشمن ماست. با هر اسم که می خواهد باشد. هر کس جمهوری بدون اسلام را بخواهد دشمن ماست برای این که دشمن اسلام است.
اینها بخشی از سخنان امام راحل است.
حال خودتان قضاوت کنید آمریکا از که حمایت کرد؟
چه کسانی شعار جمهوری ایرانی سر دادند و چه افرادی با سکوتشان از آنها حمایت کردند؟ قضاوت ساده است اگر دست از تعصب برداریم.

سلام قولا من رب رحیم یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:14 ب.ظ

تا حالا فکر کردین چرا یک آمریکایی دست اوباما یا بوش یا .... را ماچ نمیکنه؟

چرا وقتی آمریکاییها رییس جمهورشونو میبینند مثل آدم سر جاشون وایمیستن و حمله نمیکنند؟

چرا تو کشورهایی مثل آمریکا دنبال ماشین رجال سیاسی نمیدوند؟

به نظر من به این دلیل است که عزت نفس اونها خیلی از ما بالاتر است. اونها فهمیدن که با رای و نظر خودشون این آقایان رو انتخاب کرده اند و هر وقت لازم باشه میتونن اونها رو با یک انتخابات پایین بیارن.

ولی تو مملکت ما یکی که رفت بالا حتما باید با زور پایین بیاد. چون توهم میزنه که نکنه واقعا جزء اولیالله است.

البته نظر شما هم محترم است

سلام قولا من رب رحیم یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:18 ب.ظ

آقا شما چرا مسئله رو بد فهمیدید!

تقلب انجام شده ۶ میلیون بوده نه ۱۱ میلیون که خامنه ای میگه.

یعنی ۶ میلیون از رای میرحسین عزیز کم کردن و به رای ا.ن. اضافه کرده اند.

آره داداش

یار یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:41 ب.ظ

مام خمینی:
غلط می کنی قانون را قبول نداری! قانون تو را قبول ندارد! ... نباید از کسی پذیرفت ما شورای نگهبان را قبول نداریم. نمی توانی قبول نداشته باشی. مردم رای داده اند به اینها.

اولا مردم چطور به شورای نگهبان رای داده اند که ما نفهمیدیم؟
تا آنجا که ما میدانیم ۶ نفر منتسب خامنه ای هستند. بقیه را هم که رییس قوه قضاییه (منتسب خامنه ای ) به مجلس معرفی میکنه؟
راستی طرفداری ۷ نفر از ۱۲ نفر شورای نگهبان از ا.ن کجای قانون ذکر شده است؟

آیا تبریک به ا.ن قبل از تایید شورای نگهبان توسط خامنه ای قانونی است؟

نازنین یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:04 ب.ظ http://www.nazanin-shadooneh.blogfa.com

سلام دوست عزیز..خسته نباشین...من باز مزاحم شدم..
ممنون از بحثتون.
۱)جنبش شبز از اول با بیان (تقلب) در انتخابات ایجاد شد..که به قول همونها (اسم رمزی)بود برای شروع اغتشاشات و من اینو قبول دارم.اما این وسط نصف این افراد واقعا این حرفو باور کردند و قصد بدی نداشتند جز اجرای عدالت.اما قصد اصلی ایجاد کنندگانشون چیز دیگس..

۲)خوب این بر میگرده که این افراد(الان) تو چه وضعی هستن! یعنی باید عدم تطابق این شعارها با افکارشونو نشون بدن و فقط با حرف!

۳) خیر..هیچ تقلبی نشده همونطور که تا کنون نشده..ولی وقتی برخی بخاطر منافعشون اینو میگن و فقط حرف زدن بدون مدرک مطمئنا تقلبی نبوده و گرنه دلیلشونو میتونستن بگن!

۴)خیلی متوجه این سوالتون نشدم.ولی برخی هروقت به نفعشونه از امام میگن ولی در کارهاشون ذره ای راهشونو نمیرن!

۵)همیشه هستند کسانی که در کارها خطا عمل کنند و در همه دولتها یافت میشه ولی نباید اون رو به کل نظام نسبت داد زیرا مملو هست از افراد دلسوز که همیشه همون افراد خطاکار متاسفانه اسم اونها رو هم خراب میکنن..

۶)اصلا..خیلی نظر اشتباهیه..کسی که اینهمه برای این ملتو انقلاب خون جگر خورد..۱۴ سال دوری کشید..مصیبت کشید..رنج دید..کسی که حرفش( اسلام )بود..هرچه آزادی و موفقیت در زمینه های علمی و نظامی و غیره داریم مدیون اوست..توهین به عکش توهین به همه ملت بود و همه ارزشها و اسلام هست..و اصلا اشتباه نبود بلکه نشانه غیرت به اسلام و ارزشها و انسانهای آزاده هست.

۷)در برابر ظلم هیچ کس نباید ساکت نشست ولی به شرطی که ظلمش با مدرک اثبات بشه نه حرف که باد هواس!

۸)اتفاقا بهترین دلیل بر بطلان این جنبش همین هست..کسی که منتظر فرصت برای سرنگونی نظام اسلامیست..با دوستان نظام دشمن و با دشمنان نظام دوست هست و مهربان!

۹)خداوند به ما عقل داده وما باید ازش استفاده کنیم.نه هر رهبری رو نباید پذیرفت ولی با همون عقل باید حرفها و عملش رو با اسلام (مقایسه) کنیم و وقتی تطابقشو دیدم راضی باشیم و امام خمینی واقعا انسانی بزرگ و در خدمت اسلام بود..خداوند رحمتش کند....

۱۰)خداوند عالم مطلق است..شاید واقعا نه..ولی....
با اینهمه دروغ که میگویند..چطور حالا که اینها سر کار آمدند کل نظام متقلب شد؟؟؟به نفع خودشون و منافع گروهشون حرف میزنن..هرچه امریکا و..میگویند همونو عینا میگن..تا بحال هم منتظر فرصت بودند تا مقاصدشونو عملی کنند و صدها دلیل دیگه و مهمتر اینکه (وقتی کل نظام رو زیر سوال میبرند وقتی به نفعشون نیست) من اسم دیگری روشون نمیذارم..
امیدوارم به نکاتی که خواسته بودین درست عمل کرده باشم
موفق باشید

مهدوی دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:06 ب.ظ

کاربری با نام «سلام قولا من رب رحیم» فرمودن:«تقلب انجام شده ۶ میلیون بوده نه ۱۱ میلیون که خامنه ای میگه.
یعنی ۶ میلیون از رای میرحسین عزیز کم کردن و به رای ا.ن. اضافه کرده اند.»
خطاب به ایشون و همه هم فکراشون عرض می کنم شما چرا همیشه عادت دارین بدون دلیل و مدرک حرف بزنین؟!
همون ساختارایی که سال 84 انتخابات را برگزار و تایید کردن سال 88 هم بودن.
سال 84 هم شیخ کروبی گفت تقلب شده ولی خاتمی - چون دولت خودش مجری بود - سریعا ساکتش کرد.
حالا اینبارم گفتن تقلب شده ولی وقتی نوبت به ارائه مستندات رسید طفره رفتند.
خب معلومه که چون بازی را باختن میخوان جرزنی کنن.
اگه مردین یه دلیل محکمه پسند بیارین.
با ادعا و تجمع خیابانی و آشوب و هیاهو که نمیشه قانون را دور زد.

حقجو دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:14 ب.ظ

بابا با چه زبونی باید بهتون بگیم که ایران فقط شمال تهران نیس؟!
چرا سایر مردم-اعم از ساکنین شهر های کوچک و بزرگ و روستاها را به حساب نمی آورید؟

نکوئی دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:54 ب.ظ

خطاب به کسی که با عنوان آیه شریفه «سلام قولا من رب رحیم» نظر نوشته.
تا حالا فکر کردین چرا یک آمریکایی علاقه ای به شرکت تو انتخابات نداره؟

چرا وقتی آمریکاییها رییس جمهورشونو میبینند یکصدا علیهش شعار میدن؟

چرا تو کشورهایی مثل آمریکا از رئیس جمهور تو شهرای مختلف استقبال نمیشه؟

میدونی دلیلش چیه؟
چون اولا میدونن همه اینا بازیه و هرکسی هم که انتخاب بشه (حالا دوتا انتخاب هم که بیشتر ندارن : جمهوری خواه و دموکرات) وضعشون فرق چندانی نمیکنه.

ثانیا چون میبینن اونقدر تو دنیا جنایت کرده که دولتشون را به رکورد دار منفورترین دولت ها در طول تاریخ بدل کرده.

ثالثا چون اساسا اونا چیزی به اسم سفر استانی هیئت دولت ندارن!

نکوئی دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:07 ب.ظ

«ولی تو مملکت ما یکی که رفت بالا حتما باید با زور پایین بیاد. چون توهم میزنه که نکنه واقعا جزء اولیالله است.»
این البته در مورد برخی اشخاص تا حدی صدق می کنه.
تا حالا درمورد تکنوکرات ها چیزی شنیدین؟! اونا کسایی هستن که از اوایل انقلاب به تدریج اکثر پست های مدیریتی را اشغال کردن و به جامعه القا کردن که فقط اونا میتونن نقش رئیس را _ و نه مسوول به معنای واقعی _ بازی کنن. این افراد در دولت هاشمی برای گسترش و تداوم سلطه خود بر نقاط کلیدی نظام، حلقه بسته مدیران هاشمی را تحت عنوان « حزب کارگزاران سازندگی » متشکل کردند.
فائزه هاشمی در جریان تبلیغات انتخاباتی ستاد میرحسین موسوی اعتراف کرد که خاتمی ادامه دهنده راه هاشمی و مورد حمایت او و خانواده اش بوده است.
حالا که چند سالی است که با همت و اراده مردم کس دیگری _ خارج از حلقه بسته حضرات رئیسان! _ رئیس جمهور شده ، این آقایان هنوز دچار توهم ریاست هستند و داد و قالشان هم از آن جهت است.

حقجو دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:44 ب.ظ

سلام آقا محمد آدم معتقد مسلمان بسیجی و سبز!

بنده هم یک سوال از جنابعالی دارم: آیا شما سخنگوی آقای موسوی هستی؟! اگر آقای موسوی قبول ندارد چرا این آشوبگران را برادران خود می خواند؟
چرا خطش را از ابتدا با منافقین و ملی مذهبی ها و لیبرال ها جدا نکرده و هرچه پیش میرود بیشتر ملعبه دست ایشان می شود؟ تو را به خدا این قدر با دین مردم بازی نکنید!
مگر میشود من شعار خط امامی بودن بدهم ُ آنوقت خلاف نظر امام عمل کنم؟
مگر امام به بنی صدری که شورای نگهبان را قبول نداشت نگفت « غلط می کنی قبول نداشته باشی؟!»
مگر می شود شعار قانون بدهیم و آنوقت سردمدار قانون شکنی بشویم؟ چرا ایشان اعتراضش را از مراجع قانونی پیگیری نکرد؟
۹ دی خار در چشم دشمنان بود. شما اگر آدم معتقد مسلمان بسیجی هستی چرا باید از حرکت به جا و درست مردم ناراحت باشی؟
سوال چهارم همین تریبون را خوندی؟«4- چرا عده ای امام رو منحصرا مال خودشون می دونن؟»
جواب بده!

حاجی دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:29 ب.ظ http://barayeyadavari.blogfa.com

سلام
بابا این جنبش سبز فقط واسه خاطر قدرت و مال دنیاست که بوجود اومده و هر دشمن انقلابی هم به اینا ژیوسته که شاید پیروز بشن.
پس مینونیم آقایون کروبی و موسوی رو منافق بدونیم چون از دشمنان انقلاب حمایت میکنند و به هر دشمنی پناه میدن و از طرف دیگر مظلوم نمایی میکنند و میگویند ما پیرو خط امامیم در صورتی که امام حتی اجازه ملاقات با سران منافق احزاب رو هم نداد چه برسه ازشون طرفداری کنه.
ممنون که خبرم کردی
یاعلی

مجاهد دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:39 ب.ظ http://falaq.blogfa.com

سلام
مطلب بسیار خوبی بود،
بحثهایتان کجا انجام میشود بگویید استفاده کنیم
با گرد و غبار بروزم
اجرکم عندالله
یا علی

باد مشرق سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ق.ظ

برید دنبال کارتون بیکاریدها
دنیا ۲ روزه بقیه اش هم روز به روزه

سید شهاب سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:57 ق.ظ http://vatanemun.blogfa.com

در جواب سوال ۳ به نظر من تخلف شده ولی تقلب نه!
یک نمونه از تخلفها این است که از ۱۲ نفر شورای نگهبان ۸ نفرشون(بارزترینش آقای الهام)به نفع دکتر احمدی نژاد صحبت میکنندو...

نصیب سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:40 ب.ظ

می نویسم پنداری دلم خوش نیست و بیشتر انچه دراین روزها می نویسم همه ان است که یقین ندارم که نبشتنش بهتراست از نانبشتنش. تاریخ همواره شاهد ان بوده که عده ای جهت مسموم کردن جوو فضای سیاسی بوده اند واینک بار دیگر انقلاب مخملی را در غالب جنبش سبز انقلاب گل رز وغیره به جوامع تزریق میکنند اما افسوس که خواص در این جو مسموم بیش از دیگران غرق شده اند واینک من وتو دانشجو در سنگر دانشگاه گرد هم امده ایم تا این سخن امام خمینی (ره):تا ظلم هست ما هم هستیم را زنده نگهداریم /














هادی سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:21 ب.ظ

برادران عزیز تعصب را کنار بگذارید.

آیا کسی که در حضور آیت الله جوادی آملی میگوید هاله نور دورش رو گرفته و .... و بعد هم میگوید این فیلم دروغ و ساختگی است نمیتواند در انتخاب خودش هم تقلب کند!

در صورتی که دفتر آیت الله جوادی آملی آن فیلم را تائید کرد.

اگر منصف باشید چنین انسانهایی که برای ماندن در قدرت دروغ میگویند و تهمت میزنند میتوانند کارهای دیگری نظیر تقلب در آراء مردم را نیز انجام دهند.

به امید ظهور آقا ( عج )

هدی سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:49 ب.ظ

شماها که از علامه جوادی آملی دم میزنید میدانید آخرین موضع گیری ایشان چیست؟
« آنان که شعار نه غزه و نه لبنان و جمهوری ایرانی سر می دهند نه ایرانی و نه مسلمانند.»
« هر عملی که موجب تضعیف نظام شود حرام عینی است.»

هدی سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:53 ب.ظ

ممنون نازنین خانم
بسیار لذت بردم.

بهار سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:07 ب.ظ

یکی از آقایون گفتند ۶ میلیون تقلب شده چون اگه سردسته فتنه گرها ۶ میلیون بیشتر داشت با حساب آنها رییس جمهور منتخب مردم میشد ۱۸ میلیون و میرفت دور دوم (با احتساب کل آرا ۴۰ میلیون) ولی به نظر من ایشان همون ۱۳ تا رای را هم با تقلب بدست اورده. چون مردم را فریب داده که خط امامیه ولی خط آمریکایی از آب در اومد.
ممنون از تریبون خوبتون

بنت الهدی سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:14 ب.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام
ممنونم هدی خانم (که هم اسم خودمم که هستین )
نکته ی خیلی خوبی اشاره کردید احسنت
اینا وقتی از حرف فلان آیت الله رو قبول دارند که به نفع خودشون حرف زده باشه وقتی همون فقیه به ضررشون حرف زد دیگه گوش به حرفش نمیدن
پناه بر خدا.

حقجو سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:15 ب.ظ

جناب هادی خان همون فیلمو درست نگاه کن.ایشون نمیگه من دیدم هاله نور منو فرا گرفته. بلکه از قول یکی از حاضرین میگه که شما در هاله ای از نور احاطه شده بودید که اشاره به عنایت الهی داره که ایشون در جمع دشمنان اسلام تونستند به اون خوبی اعلام موضع بکنن.
.
.
.
کی میخواهین دست بردارین از این حرفا؟!چقدر از وقت مردم را تلف کردین با این مزخرفات!
.
.
.
اصل را ول کردین چسبیدین به حواشی؟!
یعنی دولت هیچ عیبی نداره که شما این چیزا را علم می کنین؟!
کاش یه انتقاد منطقی می کردین.

نیما سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:53 ب.ظ

چرا فکر می کنید تو انتخابات تقلب شده؟ اگر هر کسی که در یک رقابتی شکست بخورد بگوید تقلب شده پس بهتر است که اصلا انتخاباتی نداشته باشیم!!

نازنین سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:07 ب.ظ http://nazaninvatan.blogsky.com

آیا فکر می کنید آقای موسوی خط امامی است؟! البته که نیست. امام با ایجاد تفرقه و چند دستگی در کشور مخالف بودند. ایشان برای اینکه در جامعه نفاق ایجاد نشود با نخست وزیری بنی صدر که مردم انتخاب کرده بودند موافقت کردند ،یا در پایان جنگ با امضای قرارداد صلح موافقت کردند در صورتیکه همه می دانیم با آنها مخالف بودند .... پس اینهمه بلوا و آشوب برای چیست ؟ آیا جز این نیست که با اصل نظام جمهوری اسلامی ایران مقابله میشود.

وو چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:02 ق.ظ

.

قریب غریب چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:52 ق.ظ

با سلام
به دوستانی که هیلی محترمانه در این تریبون شرکت کرده و نظرات خوبی ارائه می کنند.
تشکر ویژه از جناب حقجو و هدی خانم
به نظر من چرا نباید به جای مطرح کردن مسائل اصلی که مانع پیشرفت و تعالی ملت مان شود به چرت وپرت ها و حواشی بپردازیم .
اندکی بزرگ شویم با منطق رفتار کنیم
ای دریغا از این همه بی خردی که منافقان و دشمنان این مرزو بوم را به فکر همدردی و چاره سازی برای مملکت ما انداخته .
کافی است ببینیم حق چیست.
تو را من چشم در راهم...

هادی چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ق.ظ

سلام خدمت دوستان

چند نکته مطرح شد فکر کردم شاید موضوع را درست متوجه نشده باشید.

۱- من هم آیت الله جوادی آملی را دوست دارم و به دیدگاه های ایشان معتقد هست.
از جمله به این فرمایشات ایشان که :
« آنان که شعار نه غزه و نه لبنان و جمهوری ایرانی سر می دهند نه ایرانی و نه مسلمانند.»
« هر عملی که موجب تضعیف نظام شود حرام عینی است.»

اما نکته بنده در مورد دروغ پردازی در محضر ایشان بود . شاید در محضر آیات عظام دیگر هم از این اراجیف گفته شده باشد اما آنها این موضوع را علنی نکرده باشند. الله اعلم.

۲- به نظر من کسی موجب تضعیف نظام میشود که با عملکرد خود طی ۴ سال خزاین مملکت را حیف و میل کرد تا چند کیلو اورانیوم باصطلاح غنی شده درست کند. بعد هم بگوید اشکالی ندارد اینها را به غرب تحویل دهیم ( اگر چه فورا تغییر موضع داد که این هم نشانه عدم ثبات شخصیت این آقاست)

۳- یکی از دوستان گفته دروغ گفتن مساله کوچکی است.
همه باید از اینکه گناهان کبیره را کوچک بشمریم به خدا پناه ببریم. رییس دولت علنا در آن ماجرا که بر همگان معلوم است مطلبی را عنوان کرده و بعد میگوید که آن مسئله ساختگی است. این بغیر از مصداق کذب بارز در فقه چه چیز دیگری میتواند باشد. اگرچه شواهد دیگری نیز بر این موضوعات دارم.

۴- در پاسخ یک دیگر ار برادران یا خواهران که در مورد فیلم توضیح داده اند توجه شما را به آن جمله که این آقا میگوید « خودم هم احساس کردم » جلب میکنم.

۵- من هیچ اصراری بر پذیرفتن یا عدم پذیرش این مسایل ندارم. قصد من اینست که شما بدون تعصب فکر کنید. البته ۱۰۰ درصد نکات مثبتی هم در شخصیت این آقا یافت میشو اما برای ریاست جمهوری ملاکها فرق میکند.

دوستان توجه کنند که ما همه برادر و خواهریم. و باید به فکر قضاوت نسلهای بعد هم باشم.

عزت عالی مستدام

بنت الهدی چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ب.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام به آقای هادی
جناب حقجو توضیح دادند که ایشون از خودشون در مورد هاله نور حرف نزدند و کسی به احمدی نژاد اینو گفته و من حرف جناب حقجو رو تایید میکنم چون خودمم فیلم رو دیدم...
اگر دروغ گناه کمی نیست و مطمئنا نیست!
بی شک تهمت زدن بزرگتر و بدتر است!

نازنین چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:21 ب.ظ http://www.nazanin-shadooneh.blogfa.com

سلام به همه دوستان...هدی جان لطف داری عزیزم.

(آقا هادی) خدمت شمام سلام عرض میکنم.
در مورد اینکه گفتید گفتن؛ خودم هم احساس کردم؛ شاید واقعا یک اتفاقاتی داشته رخ میداده...ما که نمیدونیم دوست عزیز..حسی نداشتیم و تو اون اوصاف نبودیم...پس بهتره در این مورد زیاد تکیه نکنیم.
در مورد جمله شماره ۲ تون:
تا به حال هیچ کس به اندازه همین آقای ا.ن در خزاین مملکت صرفه جویی نکرده به خداوند قسم...جلوی خیلی اصراف کاریهای بیخودی رو گرفت..از میلیونها پول هنگفتی که صرف پذیرایی در همایش هایی که هیچ نتیجه ای نداشت جلوگیری کرد...چاپ سالانه تقویم های مختلف رو توسط بانکها محدود کرد ومن چون با اینها سرو کار داشتم میدیدم هرسال چقدر پول بیزبون صرف ساخت این تقویم ها که ۵۰ درصدش استفاده نمیشد و به زور به مردم داده میشد هزینه میشد بیخودو بی جهت..ایشون حتی در سفرهای استانی هم با اینکه اینهمه مسافرات کردن جمعش به اندازه یه مهمونی بعضی افراد ایکسو ایگرگ نبود!و هزاران دلیل دیگه..پس چطور میتونید بگید ایشون حیفو میل میکنن!!
نکته بعد اینکه انسان دارای عقل محدودیه...یعنی ممکنه در وحله اول تصمیمی بگیره ولی با کمی تامل اون رو به ضرر ببینه..پس اینکه از یه اشتباه جلوگیری و یا تصمیمی رو اصلاح کنه..این دلیل بر عدم ثبات شخصیتش نیست...عدم ثبات شخصیت وقتیه که طرف همیشه چنین وضعی داشته باشه و ما میبنیم که این وضع اصلا همیشگی نیست..
ثبات شخصیت رو خاتمی و کروبی و موسوی و امثال اینها دارن که تا منافعشون در خطر باشه حرف و شخصیتشونو تغییر میدن و حتی به بالاترین ارزشهای مردم و اسلام هم توهین میکنن و خیالشونم تخت و راحته!
اینها از اول هم با اسلام نبودند...فقط جناب موسوی تو دوران انقلاب بود..همین...کاریه نبود..
الانم با بیشرمی تمام اسلام و سیدی و رنگ سبز و در رکاب امام بودن رو کردم مسخره دست خودش..تا به اهداف شخصی و پلید خودش و دورو وریاش برسه.
اینهان که ثبات ندارن که تا کسی ازشون حمایت کنه دستشو میگیرن ..دیگه کار ندارن دوسته یا دشمن!!!
همگی موفق باشید

نازنین چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:39 ب.ظ

اصلاح میکنم عدم ثبات شخصیت رو......

دوباره خواستم عرض کنم که خود این آقایون هم میدونن کامل که تقلبی صورت نگرفته و به این صورت دارن عقده های چندین سالشونو سر نظام خالی میکنن!
جناب موسوی هم شانس اورد در رکاب امام بود و اینقدر رایی هم داشت فقط و فقط به همین خاطر به دست آورد و بقیشم مال کسانی بود که باهاش هم هدف بودن..همین
ولی ملاک (حال افراده) نه گذشتشون...
وقتی هرچی امریکایی و انگلیسی و دشمن و خواننده و آدمهای معلوم الحال از این جریان حمایت میکنن دیگه واضحه.
من خیلی از افراد رو دیدم که دارن خودشونو نفرین میکنن که چرا یک رای به رای م اضافه کردن!
چون تازه خودش و اهدافشو شناختن...

من اینها رو کلی گفتم با شخص خاصی نبودم عزیزان..
همیشه همینه..بعد قرنی تا یه نفر درست حسابی که واقعا به فکر ملته میاد وسط...هزارو یک سنگ جلو پاش میندازن تا خرابش کنن....ایشون هم حتما اشتباهاتی داره و کاراش ۱۰۰٪درست نیست چون هیچ کس اینطور نیست...
ولی لا اقل نیتش کمک به مردمه و حفظ منافع خودش...
ایشون ثبات شخصیت دارن....
کدوم رییس جمهورمون تا بحال اینقدر راحت در بین دشمنان خارجی نفوذ کرده و تونسته با ثبات قدم وراحت ساعتها جلوشون سخنرانی کنه؟؟؟؟؟؟
واقعا کی تا به حال این جرات ها رو به خودش داده؟؟؟
در زمان کدام رییس جمهوری اینهمه پیشرفت ایجاد شده؟؟؟؟
جناب خاتمی که از موقعی که انتخاب شدن درسسته کارهای مثبتی هم کردن ولی از زمان ایشون دیگه کسی نتونست جلوی حجاب (ناحجاب) برخی افرادو بگیره و واقعا تبر زد به ریشه فرهنگ ایران !!و الان هرچی داریم فیض میبریم از سرو روی برخی افراد ناشی از عنایات ایشون هست..
پایدار باشید

نازنین وطن چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:28 ب.ظ http://nazaninvatan.blogsky.com

سلام دوستان عزیز
من هم فکر می کنم که تقلبی در انتخابات صورت نگرفته.ولی اینکه چرا این مسئله این قدر ادامه پیدا کرده به افرادی مربوط می شود که به دنبال دامن زدن به نفاق در جامعه هستند. یک مثل معروف هست که اگر یک دروغ را چند بار تکرار کنید همه آنرا به عنوان واقعیت قبول می کنند حال هرچه آن دروغ بزرگتر باشد راحتتر مورد قبول اکثریت به خصوص افراد ناآگاه قرار می گیرد همانند مسئله هولوکاست که دروغی بیش نبود.
همیشه موفق باشید و به ایرانی بودن خودتان افتخار کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد