حماس بازداشت همسران اسرا از سوی سرویس امنیتی عباس را محکوم کرد

حماس بازداشت همسران اسرای این جنبش در کرانه باختری از سوی سرویس های امنیتی عباس را محکوم کرد
[ 11/05/2008 - 09:43 ب.ظ ]
نابلس ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

  جنبش مقاومت اسلامی حماس اقدام اخیر سرویس های امنیتی وابسته به رییس تشکیلات فلسطینی ، محمود عباس را به شدت محکوم کرد. در این اقدام همسران اسرای وابسته به جنبش حماس را از خانه هایشان ربودند و بازداشت کردند . این جنبش این اقدام سرویس های امنیتی را غیر انسانی و خارج از سنن و آداب ملت فلسطین دانست و به شدت آن را تقبیح کرد.

این جنبش با صدور بیانیه ای در امروز یک شنبه ابراز داشت که سرویس های امنیتی عباس بعد از ظهر دیروز شنبه با یورش به منزل دو اسیر فلسطینی دربند اشغالگران زنانشان را ربودند و با جدا کردن آنان از فرزندانشان همانند اقدام اشغالگران آنان را به مقرهای امنیتی خود منتقل کردند.

این جنبش این اقدام را جنایت جدید و شیوه خطرناکی دانست که میزان انحطاط اخلاقی و نامردی و اقدامات ستمگرانه سرویس های امنیتی و فرماندهانشان را نشان می دهد .

سرویس های امنیتی در راستای اقدامات جنایتکارانه خود زنان و معلمان و دانشجویان زن را به مراکز و مقرهای امنیتی می کشانند و از آنان بازجویی و تحقیق به عمل می آورند و این زنان در حالی بازداشت و زندانی می شوند که شوهرانشان همزمان در اسارت اشغالگران به سر می برند که این اقدام دلیل آشکاری بر همکاری های امنیتی با اشغالگران است . متاسفانه این گونه اقدامات بی شرمانه در راستای اجرای طرح دایتون در حال گسترش می باشد. اگر این سرویس ها و فرماندهانشان از ذره ای وجدان و شرم و حیا بهره مند بودند به چنین اقدامی علیه زنان فلسطینی دست نمی زدند ولی آنان باید بدانند که این گونه اقدامات هرگز نمی تواند به حماس و فرزندانش ضربه بزند بلکه بیشتر موجب تقویت و تحکیم این جنبش خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد