رد پای صهیونیسم در بازار مسلمین

رد پای صهیونیسم در بازار مسلمین  

 

 

یکی از مسائلی که طی سالهای اخیر مکررا از زبان قشرهای گوناگون متدین و انقلابی مورد پیگیری قرار گرفته برخورد با فروش کالاهای اسراییلی وشرکت های حامی این رژیم غاصب در بازار ایران اسلامی است. اما با وجود اینکه پیگیری و رفع این مشکل چه بسا با یک دستور العمل ممکن خواهد بود، متاسفانه نه تنها تاکنون این مسئله مورد توجه قرار نگرفته بلکه  همه روزه شاهد گسترش عرضه کالاهای صهیو نیستی در ایران هستیم.

جالب است بدانید که فقط نمایندگی نوشابه کوکا کولا در ایران سالیانه 5/1میلیارد تومان سود را به جیب مسئولان صهیونیست خود واریز می کند.همچنین بر اساس آمار ،ایرانی ها سالیانه حدود 50میلیون دلار (حدود 45میلیارد تومان)از بابت خرید سیگارهای آمریکایی متعلق به شرکت های صهیونیستی، نا خواسته به دشمنان ملت مظلوم فلسطین کمک می کنند.

در اینجا جای این سوال برای چندین بار از مسئولان محترم وجود دارد که آیا در همراهی با ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با اسرائیل ،نمی توان در کنار سر دادن شعار وبر گزاری راهپیمایی، حداقل بازار داخلی را از فروش محصولاتی که سود آن مستقیما صرف کشتار هم کیشان مسلمان ما وادامه اشغال پاره تن اسلام میشود پاک نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد