اخبار

     -پیام احمدی نژاد به شورای امنیت:

ایران در مواجهه با هر قطعنامه  دستاوردهای جدیدی به نمایش می گذارد. اگر می خواهند ، دوباره  قطعنامه صادر کنند تا ملت ایران دستاوردهای جدید خودرا نشان دهد.

 

-دیدار با نماینده ولی فقیه:

 جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشجویان مستقل به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سه شنبه شب گذشته با حضرت آیت الله محمدی امام جمعه همدان دیدار کردند.دراین جلسه صمیمانه که پس از اقامه نماز مغرب وعشاء در دفتر امام جمعه  برگزار شد، دانشجویان دیدگاههای  خود را پیرامون فضای فرهنگی دانشگاه ،جایگاه تشکلهای اسلامی بین دانشجویان و مسئولین و لزوم عملی شدن وحدت حوزه و دانشگاه و دیگر مسائل جامعه مطرح کردند. 

    آیت الله محمدی نیز ضمن ابراز  خشنودی از حضور دانشجویان بر لزوم  پررنگ تر شدن این گونه ارتباطات سازنده به عنوان یک تکلیف شرعی وتلاش در جهت بررسی و حل معضلات فرهنگی و نیل به سمت دانشگاه اسلامی تاکید فرمودند. از حاشیه این دیدار مخالفت یکی از افراد نیمه مسئول در بدو امر با اختصاص سرویس برگشت جهت خوابگاه خواهران خواهد بود.

-باز هم اعتراض به غذا :

در روز دوشنبه 27/1/86 جمعی از دانشجویان که به کیفیت غذای سلف (مرغ نیم پز) اعتراض داشتند از خوردن غذا امتناع کردند و سینی های خود را روی زمین گذاشتند.

 

-         احتمال آزادی دیپلمات های ایرانی قوت گرفت :

 وزیر امور خارجه کشورمان اعلام کرد اخیرا نشانه هایی مبنی بر آزادی 5 دیپلمات ربوده شده ایرانی در اربیل عراق دریافت کرده ایم .منوچهر متکی ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر دیپلمات ها آزاد شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد