شعری از مقام معظم رهبری

 

 

حرفی بگو و از لب خود کام ده مرا    ......................   ساقی زپا فتاده شدم جام ده مرا 
فرسود دل زمشغله جسم و جان بیا  ..........................   بستان ز خود فراغت ایام ده مرا
 
رزق مرا حواله به نا محرمان مکن    ........................  از دست خویش باده ی گلفام ده مرا
 
بوی گلی مشام مرا تازه می کند   .............................  ای گلعذار بوسه به پیغام ده مرا
 
بنما تبسمی و خزانم بهار کن       ............................   ای نخل بارور گل بادام ده مرا
 
عمرم برفت وحسرت مستی زدل نرفت ....................    عمری دگر ز معجزه ی جام ده مرا
 
ای عشق شعله بر دل پر آرزو مزن .........................    چندی رهایی از هوس خام ده مرا
 
جانم بگیر و جام می از دست من مگیر .....................    ای مدعی هر آنچه دهی نام ده مرا
 
مرغ دلم به یاد رفیقان به خون تپید ...........................    یا رب امید رستن از این دام ده مرا
 
بشکفت غنچه ی دلم ای باد نو بهار .........................    خندان دلی بسان " امین " وام ده مرا 

نظرات 3 + ارسال نظر
امیرحسین شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:34 ق.ظ http://www.aminsaffar.blogfa.com/

سلام
وبلاگ زیبایی دارید

سلام
نظر لطف شماست

ندا پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:28 ب.ظ http://amir-al-momenin.kowsarblog.ir/

با عرض سلام
از این مطلب در وبلاگ خودم استفاده می کنم.

علیک سلام
باعث افتخار ماست!

حمیده دارابی جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام عالی بود
اشعار زیبای رهبر عزیزمان که بیان از احساسی لطیف دارد مانند شرابی ناب جان خواننده را سرشار از مستی میکند .
حظ کامل بردیم .خدا خیرتان دهد .

سلام علیکم
تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد