بازخوانی یک سفر

 بازخوانی یک سفر

    

 

  

  سرزمین حجاز، سرزمین مقدسی است که میعادگاه حج ابراهیمی ست.

درباره فضیلت این سرزمین هرچه بنویسم کم است.

سفر عمره نقطه عطفی در زندگی ام بود.

اینکه در جوانی سعادت چنین سفری حاصل شود واقعا توفیق بزرگی ست.

انس با اهل بیت پیامبر علیهم السلام و لمس مظلومیت ایشان قرن ها پس از شهادتشان، از برکات زیارت بقیع است.

   

  

    

ببینید شیطان چگونه در لباس وهابّیت، خانه ی خدا و شهرپیغمبر را به زنجیر کشیده!

مسلمانان از سراسر جهان برای انجام حج بیت الله الحرام و زیارت مدینه شهرپیغمبر به  سرزمین حجاز می آیند، این حقایق را می بینند، اما همچنان غافل عبور می کنند... شاید اما موج بیداری اسلامی از همین میعادگاه جوشش گرفته باشد.  

  

  

 

موج نوپای بیداری اسلامی به تنهایی توانایی غلبه بر امواج سهمگین و ظلمانی نفاق را ندارد.

 ای صاحبِ خانه! حجتت را بفرست.

**************************************************

از بنده خواسته بودید در مورد عمره ای که سال 87 مشرف شدم بنویسم.

چندبرگی در مدینه نوشته بودم، که پس از بازگشت از سفر تکمیل شده بود.

خلاصه ای از آن سفرنامه سال 89 در وبلاگ قرار گرفت.   

 مجددا لینک آن مطالب را اینجا می گذارم تا دسترسی شما راحتتر باشد:  

 

بهترین دعا

   

سفر به سرزمین وحی

  

یکی بود، یکی نبود . غیر از خدا هیچ کس نبود .  

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ق.ظ http://www.mhpedu.blogsky.com

و جالب این که یک میلیارد مسلمان میبیند و فقط میبیند!!

shamim پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام،ممنون ازپاسختون،انشااله که بازهم روزیتون بشه؛من هم ازتمتع که برگشته بودم نمیتونستم توضیحی برای کسی بدم شایدازسنگینی فضای مکه...بله فضای مکه برای من خیلی سنگین بودشایدبخاطراینکه اونجاباخدای خودت مستقیماطرفی،شاهدش برای من این بودکه وقتی اومدیم مدینه احساس راحتی وسبکی کردم-التماس دعا

سلام علیکم
انشالله
ما عمره دانشجویی مشرف شده بودیم و ابتدا مدینه رفتیم.
با اینکه مکه برتری هایی از نظر عبادی بر مدینه دارد، اما بنده هم احساس متفاوتی در مدینه داشتم . شاید به خاطر غربت بقیع بود... نمی دانم.
انشالله باهم توفیق تشرف مجدد پیدا کنیم.
محتاج همیشگی دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد