نامه خانواده شهید مصطفی احمدی روشن به امام خامنه ای

  

سرخم می سلامت، شکند اگر سبویی

 

خانواده شهید مصطفی احمدی روشن در پاسخ به پیام محبت و بصیرت آمیز مقام معظم رهبری در رابطه با شهادت این دانشمند جوان ایران اسلامی ، طی نامه ای خطاب به حضرت آیت الله خامنه ای ، تاکید کردند:هر قطره خون مصطفای عزیز، هزاران جوان غیور و شهادت طلب در اقصی نقاط سرزمین­های اسلامی می­­پروراند

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدّلوا تبدیلا
 
محضر مبارک حضرت آیت­الله العظمی امام خامنه ­ای (مدظلّه العالی)
 
سلام علیکم؛
 
سرخم می سلامت، شکند اگر سبویی
 
پیام سراسر شور، محبت و بصیرت افزای حضرت­عالی در رابطه با شهادت سرباز صراط مستقیم ولایت،دانشمند جوان ایران اسلامی، مصطفای شما موجب تسلّی خاطر و آرامش قلبی خانواده و بستگان گردید.
             
اعتقاد راسخ داریم شجره طیبه­ انقلاب اسلامی، این یادگار حضرت امام (ره)، بار دیگر با تأسی به مکتب سید­الشهداء علیه‌السلام، یکی از ثمرات جاودان خود را تقدیم اسلام عزیز کرد.

مصطفای شهیدمان که تنها افتخار خویش را حرکت در سایه‌سار ولایت، بدون وابستگی به هیچ جریان و گرایشی، و عمل به تکلیف خود در جبهه­ های نبرد علمی می­دانست، بدست ایادی استکبار جهانی به سردمداری آمریکا و صهیونیسم بین­ الملل به آرزوی دیرینه­ خود، فوز عظیم شهادت نایل گردید؛ لکن این دشمنان زبون و یزیدیان زمان بدانند که با شهادت رساندن مصطفی، از حنجر این خانواده ندایی جز «ما رأیت الا جمیلا» و از حلقوم ملت شریف ایران جز فریاد «یا لثارات الحسین» نخواهد شنید.

دشمنان عنود داخلی و خارجی ملت سرافراز ایران اسلامی بدانند که هر قطره خون مصطفای عزیز، هزاران جوان غیور و شهادت طلب در اقصی نقاط سرزمین­های اسلامی می ­­پروراند که آرامش را از اردوگاه استکبار و نظام سلطه خواهد ربود.

«ما ننسخ من آیه او ننسها نأت بخیر منها او مثلها»

رهبرا ما پای بیعت­نامه خویش را با خون فرزندمان امضاء کرده­ ایم و از شما مسئلت داریم در پیشگاه خداوند متعال و حضرت ولی­عصر (ارواحنا له الفداء) شهادت دهید که ما ذره­ ای از پیمودن راه اعتلای مکتب اسلام عزیز کوتاه  نخواهیم آمد و در پایان عرضه می­داریم:

«ربنا تقبل منا هذا القلیل»

خانواده شهید مصطفی احمدی‌روشن

یک‌شنبه 25 دی‌ماه 1390

نظرات 3 + ارسال نظر
بنت الهدی پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ق.ظ http://shamimnarges.blogfa.com

سلام
مانده ایم با صاحب !!! صاحبی که از بدی ما دلخسته ی کوچه های تنهایی شده است .....نه عملمان عمل است نه دعایمان....
نباشد که تنها گذاریم اماممان را....تا فردا حتما سری بزنید

بنت الهدی پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ب.ظ http://shamimnarges.blogfa.com

سلام
ممنون که تشریف آوردید و انتقاد کردید. در توضیح نکته ای که گفته بودید پست زدم ....نظر بدید

طهورا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ق.ظ http://www.tavasin.blogsky.com

تـجـلى فـیـض الهـى در خـلقـت و هـدایـت بـشـریـت و نـیـز مـنـشـاء عـروج و تـکـامـل انـسـان ها ((ولایت )) است . ساختمان رفیع نظام هستى و دین حیاتبخش اسلام بر این بـنـیـان مـرصـوص بنا نهاده شده است . و ولایتمدارى تنها راه سعادت و نجات انسان ها از ضـلالت و گـمـراهـى اسـت . خوشحال میشم در مورد مطالبم نظر بدی!

از طرف وبلاگ میثاق با ولایت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد