بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان

 

 

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان   

 

 به مناسبت حمایت غیرقانونی مجلس 

 

 از وقف اموال دانشگاه آزاد

 

                    

 

  

 

بسمه تعالی

 

ننگی به بزرگی خیانت به ملت در خانه ملت ! !

تصویب غیرقانونی وقف اموال دانشگاه آزاد به چه حقی و برچه اساسی؟

اگر از حق بگوییم بعد از حق خدا ، حق مردم ملاک است و نه حق عده ای خاص و اگر اساس را بخواهیم، هدف مبارزه با بی عدالتی و مبارزه با مفسدین اقتصادی و.. است.

مگر نه آنکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی ملزم به حفظ بیت المال و صیانت از حق مردم و جلوگیری از گسترش بی عدالتی هستند.مگر نه آنکه ملزم به رعایت قانون وعمل در چارچوب آن هستند وسپس عمل به وظیفه قانون گذاری ؟! کوتاهی و قصور تاچه اندازه ؟ در حالی که رهبر معظم انقلاب فرمان مبارزه با مفسدین اقتصادی را صادر کرده اند ! 

چگونه است که با رای خود،که باید در جهت خدمت به مردم و حفظ منافع آنان باشد، جواز سرقتی بزرگ و تاریخی را صادر می کنید  ! مگر قرارمان این نبود که در مقابل هجوم افسار گسیخته فرهنگ غربی بایستیم و کورکورانه تصمیم نگیریم و با بصیرت عمل کنیم؟ چه شد که این چنین ارتجاعی و به دور از عزت وغیرت ایرانی ، رای به وقف اموال مردم می دهید و در حق آنان اجحاف می کنید؟

شما مدعیان عدالت طلبی هستید. چه شد که اختیار خود را به مدیران دانشگاه آزاد سپردید و خودرا وقف آنان کردید؟چه شد که ضعف ها و معضلات درونی و ساختاری دانشگاه آزاد را نادیده گرفتیدو به فکر پرکردن جیب خالی آقای جاسبی آن هم از حق مردم افتادید !

آیا سخنان مقام معظم رهبری را به یاد ندارید که فرمودند:

 مجلس نباید مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی را نقض کند.  (20 آذر 75 )

 مصوبات این شورا از مصوبات مجمع مصلحت نظام بالاتر است.  (22 آذر 78 )

شما را چه میشود که توصیه های ایشان را نادیده گرفته اید و به فکر آباد کردن امپراطوری دیگران افتادید؟ هویت وکالت خود را فراموش کردید؟ آن مقامی که شما بدان تکیه زده اید، از آن مردم است و برای مردم . نه برای وکالت از طرف مدیران متهم به مفاسد اقتصادی ! 

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ، ما دانشجویان مسلمان هرگز این اقدام شما را برنمی تابیم  و انتظار داریم که در اسرع وقت در جهت اصلاح آن اقدامی کنیدو مواضع واقعی خود را اعلام دارید.

                                                                                                              

انجمن اسلامی دانشجویان

دانشگاه علوم پزشکی همدان

1 تیرماه 89

نظرات 8 + ارسال نظر
قلی سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:53 ب.ظ

سلام

اینم ببینید خیلی جالبه:
http://www.rajanews.com/Files_Upload/12201.jpg
این یه سند محرمانه اس ها!

ایمان سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام
آفرین بر شما دانشجویان بیدار و حاضر در صحنه مبارزه با بی عدالتی که حتی در ایام امتحانات نیز با تیز بینی حوادث جامعه تان را پیگیری می کنید و ننگ بر نمایندگان خائن جاسبی که لکه ننگی بر تاریخ مجلس هشتم رقم زدند.

علی سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ب.ظ

سلام
قلی راست میگه جالبه ها!

کیانا سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ب.ظ http://mehrbastan.blogfa.com/

درود!تارنگار مهر باستانی به روز شد!پاینده ایران

سورنا یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.automata.blogfa.com

سلام دوست عزیز. از سایت شما دیدن کردم. وبلاگ خوبی دارید. من صاحب یک وبلاگ پرطرفدار هستم واین وبلاگ برای یک مجتمع آموزشی صنعتی پرطرفدار ایران است که کارآموزان زیادی با علاقه هر روز آنرا چک میکنند. آیا به من اجازه میدهید که لینک شما را در سایتم بگذارم. اگر اجازه میدهید مشخصات سایت خود را در قسمت تماس باما وار کنید تا من اینکار را انجام دهم. همچنین سایت من دارای یک قسمت تبلیغاتی است . علاوه بر لینک شما به طور رایگان میتوانم تبلیغات شما را انجام دهم. به شرط آنکه بنر تبلیغاتی خود را در اندازه مناسب (نه زیاد بزرگ و نه زیاد کوچک ) برایم ارسال نمایید. اگر اینکار را بکنید من برای شما حداقل 800 بازدید در ماه از طریق سایت خودم پیش بینی میکنم. امتحانش مجانیه. خرجش یک کلیک (بهترین روش برای سود دوطرف- البته بیشتر شما)
http://www.automata.blogfa.com

تخریبچی مجازی سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.takhribchimajazi.ir

سلام ……, ما رو هم دریاب/
ما با این وحدتتمون می خوایم کمر اسرائیل و پدر پیرش را بشکنیم/
بابا دست مریزاد/
میدونی چرا اومدم تو کار وبلاگ,نه نمیدونی
وقتی که رفتم عکس اقا و مولا مو تو گوگل سرچ کنم دیدم چه عکس های بی ربطی میاد از خودم خجالت کشیدم ,از شیعه بودنم , از ایرانی بودنم و ...
گفتم طوری نیست حقمونه این همه سال کم کاری کردیم باید حالا بکشیم/
عزیز برای اینکه بتونیم دهن اسرائیل اون سگ کثیف خون خوار را سرویس کنمیم باید یار گیری کنیم تا دیگه خون خواهران و برادران ما در غزه و فلسطین و عراق و افغانسنتان و ... توسط این آدم خوار ها ریخته نشه/
به من حتما سر بزن من هم به عنوان یه هم رزم و هم سنگر حساب کن و با لینک کردن هم یه سرباز به سرباز های جنگ نرم اقا اضافه کنیم/
منتظرم سر بزنی
یا علی

سلام
خداقوت!
لینکی برادر!

بنت الهدی پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ق.ظ http://shamimnarges.blogfa.com

سلام
آپم . منتظر حضورتون هستم

طاها پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ب.ظ http://www.aban8.blogfa.com

سلام
ضمن تقدیر از شما
با یه شعر با نام "مرگ" در خدمتتونم.
با حضورتون مفتخرم کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد