بیانیه مجمع اتحاد دانشجویان جهان اسلام

 

 

بیانیه مجمع اتحاد دانشجویان جهان اسلام 

در محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی 

 

 به ناوگان کمک رسانی به مردم مظلوم غزه

 

 

 

 

 

 

بسمه تعالی

خدای را سپاس که بر ما منت نهاد و نعمت اسلام و حقیقت را بر ما ارزانی داشت و دشمنان ما را از نادان ترین افراد آفرید.

به درستی که عصر ما عصری است که رنگ نابودی ظالمان و خودکامگان عالم به دست خودشان نواخته می شود و آنان گام های سریع و بلندی به سوی نابودی خویش بر می دارند.  

حمله صهیونیست‌ها به کاروان کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی و شهادت دست کم ۲۰ نفر از انسان‌های آزاده نه تنها چهره غیربشری و سفاک صهیونیسم را نشان داد، بلکه پیله تاریک و تنیده شده بر اذهان بشریت را نیز درید و امید داریم سبب اتحاد و بیداری بیشتر بشریت و نابودی هرچه سریعتر صهیونیسم بین الملل بشود .  

خدا را سپاس که بر ما منت نهاد و نعمت اسلام و حقیقت را بر ما ارزانی داشت و دشمنان ما را از نادان‌ترین افراد آفرید .  

به درستی که عصر ما عصری است که زنگ نابودی ظالمان و خودکامگان عالم به دست خودشان نواخته می‌شود و آنان گام‌های سریع و بلندی به سوی نابودی خویش برمی‌دارند .  

حمله صهیونیست‌ها به کاروان کمک‌های بشر دوستانه بین‌المللی و شهادت دست کم 20 نفر از انسان‌های آزاده نه تنها چهره غیربشری و سفاک صهیونیسم را نشان داد، بلکه پیله تاریک و تنیده شده بر اذهان بشریت را نیز درید و امید داریم سبب اتحاد و بیداری بیشتر بشریت و نابودی هرچه سریع‌تر صهیونیسم بین‌الملل شود .  

فاخذتهم الصیحه بالحق فجعلناهم غثاء وفبعدالقوم الظالمین که چه بسیار اقوامی که به دست خود نابود شدند و از آنان جز داستانی عبرت‌آموز باقی نمانده است .  

ما دانشجویان ضمن تبریک و تسلیت شهادت جمعی از آزادگان جهان به عموم مردم و مسلمانان و محکومیت این عمل شنیع و پست :  

1- به دولتمردان جهان یادآور می‌شویم که خون این انسان‌های بی‌گناه با همکاری شما ریخته شده است؛ چراکه شما بودید که با همراهی و سکوت خود دشمن را چنین جسور کردید، لذا آگاه باشید؛ موجی که ایجاد شده شما را نیز غرق خواهد کرد، پس از راهی که می‌روید به سرعت بازگردید و با ملت‌های خود همراه شوید .  

2- به سازمان‌ها و نهادهای به ظاهر بین‌المللی اعلام می‌داریم که به شدت به وجهه شما در سطح بین‌الملل ضربه وارد شده است، لذا به فکر محکومیت صرف این جنایت نباشید و خود را از چنگال و سلطه‌ی اختاپوسی نظام سرمایه‌داری و شبکه مافیایی صهیونیسم بیرون کنید .  

3- ما دانشجویان جهان اسلام می‌دانیم و تاریخ نشان داده که پس از چنین حرکت‌های بیدار کننده‌ای صهیونیسم، تبلیغات و جهت‌دهی افکار عمومی و دادن بیانیه‌های بی‌خاصیت سعی در فرو نشاندن خشم عمومی و لوس کردن ماجرا می‌کند و این خطری است به مراتب بزرگتر که به وسیله آن جامعه جهانی حساسیت خود را نسبت به اینگونه وقایع از دست می‌دهد، لذا باید آگاه‌تر از قبل اقدامات عملی داشته باشیم و کشورهای آزاده جهان علی‌الخصوص مسلمان، تمامی روابط خود اعم از سیاسی و اقتصادی و ... را رژیم صهیونیستی قطع کنند و نشود که از سویی فریاد مظلومیت فلسطین را سر دهند و از سویی سفارتخانه این رژیم منحوس در کشورشان باز بماند .  

4- زمامداران و حاکمان جهان اسلام، زمان عمل فرا رسیده و آیندگان ما مواخذه خواهند کرد. پس از تاریخ و وقایع اخیر آن عبرت بگیرید و بدانید که نابودی نه فقط برای ظالمان بلکه برای سکوت کنندگان بر ظلم نیز حتمی است .  

5- اکنون جهانیان دانستند که جهاد و جدال با صهیونیسم تقابل یک دین الهی با مدعیان دین دیگر نیست بلکه تقابل یک بینش انسانی و الهی با مطامع و اغراض غیرانسانی و شیطانی است و عرصه‌ امروز نمایش رذالت‌هایی پست در برابر فضایل انسان‌هایی مظلوم و بی‌پناه است و در این تقابل تمام یهودیان، مسیحیان و مسلمانان و تمام ملت‌های آزاده و ستمدیده در برابر شیاطین و خونخواران سلطه‌طلب ایستاده‌اند .  

6- ما دانشجویان جهان اسلام از تمامی آزادگان جهان درخواست داریم تا با کمک‌های مادی و معنوی خود این‌گونه حرکت‌های انسان دوستانه را یاری و تا زمان برچیده شدن محاصره غزه ارسال کشتی‌های حاوی کمک‌های بشر دوستانه ادامه یابد .  

7- و در پایان ما دانشجویان مسلمان، فرزندان حضرت روح‌الله آمادگی خود را برای اعزام به غزه اعلام نموده و با صدای رسا فریاد می‌زنیم که با همه وجود در راه اعتلاء اسلام و رهایی قدس شریف از چنگال دیوصفتان و خون‌آشامان صهیونیست آمادگی جانفشانی داریم و به زودی صفحه روزگار را از وجود این رژیم منحوس پاک خواهیم کرد .  

دبیرخانه مرکزی مجمع اتحاد دانشجویان جهان اسلام
دهم خرداد ماه 1389

برابر با 17 جمادی الثانی 1431

نظرات 2 + ارسال نظر
آرش سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:36 ب.ظ

غزه محک است عیارتان پیدا شد./ وقت عمل است، شعارتان پیدا شد؟/ امروز میان کوفه و کرب و بلا /با امر ولی، تبارتان پیدا شد

آرش سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:39 ب.ظ

اگر خشم دینی ملایم شود/در این سرزمین غرب حاکم شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد