یورش وحشیانه رژیم صهیونیستی به ناوگان آزادی

 

یورش وحشیانه رژیم صهیونیستی به ناوگان آزادی 

 

 

 

رژیم اشغالگر قدس ساعت چهار بامداد امروز دوشنبه با حمله به "ناوگان آزادی" در آب های بین المللی دریای مدیترانه صفحه دیگری به کتاب قطور جنایات جنگی و ضد انسانی خود افزود و با این اقدام وحشیانه، به جمع دزدان دریایی پیوست.

 

 

خبر حمله این رژیم به فعالان بین المللی که برای رفع محاصره یک و نیم میلیون فلسطینی عازم غزه بودند، بامداد امروز بر روی خروجی منابع مختلف خبری از جمله رسانه های صهیونیستی قرار گرفت.

شمار تلفات حمله بامداد امروز دوشنبه نظامیان صهیونیستی به ناوگان آزادی غزه به 20 شهید و بیش از 80 مجروح رسید که 15 نفر از شهدای مذکور از شهروندان ترکیه ای و بقیه از شهروندان کشورهای مختلف هستند.

حال تعدادی از مجروحان حادثه مذکور وخیم گزارش می شود.

منابع خبری صهیونیستی اعلام کردند که شیخ رائد صلاح رهبر جنبش اسلامی فلسطین اشغالی 1948 در این حمله به شدت زخمی شده است.  

کمال الخطیب نایب رئیس جنبش اسلامی در مصاحبه با شبکه خبری الجزیره قطر در رابطه با زخمی شدن رهبر این جنبش و حمله صهیونیست ها به ناو آزادی گفت که در صورت صحت خبر زخمی شدن شیخ رائد صلاح به ضرس قاطع می توان گفت که اشغالگران قدس غیر از هدف خود مبنی بر جلوگیری از رسیدن ناوگان آزادی به سواحل غزه، اهداف دیگری را نیز دنبال می کنند.

وی افزود که به دنبال انتشار خبر زخمی شدن شیخ صلاح، نظامیان صهیونیستی در کرانه باختری و مناطق اشغالی 1948 به حالت آماده باش کامل درآمده اند.

گفتنی است که ناوگان مذکور متشکل از 6 فروند کشتی که یک فروند با هزینه کشور کویت، یک فروند کشتی با تامین مالی الجزائر و یک فروند کشتی باری دیگر با هزینه‌ سوئد و یونان، دو فروند دیگر برای مسافران اختصاص یافته است که یکی از آن دو با اشاره به تعداد اسرای فلسطین در زندان های رژیم صهیونیستی "قایق 8000" نامیده شده که متعلق به کمیته اروپایی لغو محاصره است و یک فروند کشتی مسافربری بزرگ ترکیه می باشد.

 

 

ناوگان آزادی حامل 750 فعال بین المللی از بیش از 40 کشور می باشد که 44 تن از شرکت کنندگان از شخصیت های رسمی، پارلمانی و سیاسی اروپایی و عربی است که ده تن از آنان از نمایندگان پارلمان الجزائر می باشند.

همچین این ناوگان حامل بیش از 10 تن کمک های پزشکی،‌ مصالح ساختمانی، چوب و 100 باب منزل پیش ساخته برای کسانی که منازلشان را در جنگ اخیر غزه تخریب شده و 500 دستگاه ویلچر برای معولان نوار غزه می باشد.

نظرات 4 + ارسال نظر
بابک دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:19 ب.ظ

خدا لعنتشان کند.

هدی دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:56 ب.ظ http://elmoservat.blogfa.com/

سلام
رژیم صهیونیستی روز به روز کارهای وحشیانه ی خود را بیشتر میکنند ..
انشاءالله از صحنه ی روزگار حذف گردند!
...
یا علی.

قریب دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ب.ظ

تشکر از اطلا ع رسانی شما
به امید آنروز که چراغ سبز عدالت خانه تاریک بشریت را روشن کند.

مسلمانان به پا خیزید دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 ب.ظ

مرگ بر اسرائیل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد